Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 2013 nie uruchamia doc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 juan48

juan48
  • 6 postów

Napisano 25 listopada 2015 - 17:40

Cześć!
Mój macbook zatrzymuje się podczas logowania do doca , nie pomaga tryb bezpieczny, przy probie uruchomienia lion revored również w pewnym momencie następuje zatrzymanie procesu i nic nie można zrobić.Resetowalem SMC,NVRAM , nie ma problemu z zasilaczem. Apple hardware test wykrywa błąd 4HDD/11/40000000: SATA(0,0) co ponoć jest błędem samego programu , poza tym żadnych usterek. Cóż może pomoc macowi pro a1396 (procesor intel) ? System el capitan

Użytkownik juan48 edytował ten post 25 listopada 2015 - 17:42


#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2015 - 18:18

https://discussions....497782?tstart=0 - jeśli nie masz AC to wygląda na to, że szykuje Ci się spory wydatek.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 juan48

juan48
  • 6 postów

Napisano 25 listopada 2015 - 21:16

AC? Możesz jaśniej? Ponieważ z tego linku wynika , że podany problem jest wadą programu https://support.apple.com/pl-pl/HT203648

#4 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2015 - 21:51

(...)Mój macbook zatrzymuje się podczas logowania do doca , nie pomaga tryb bezpieczny, przy probie uruchomienia lion revored również w pewnym momencie następuje zatrzymanie procesu i nic nie można zrobić.(...)


I myślisz, że to przez błąd AHT?
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#5 juan48

juan48
  • 6 postów

Napisano 25 listopada 2015 - 22:10

Z pewnością nie, choć sam błąd po 4 teście wykonanym przez program juz nie wyskoczył, komputer ponoć jest w pełni sprawny a problem z logowaniem jest cały czas.

#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2015 - 23:24

Tryb single i naprawa dysku to pierwsze. Jak nie pomoże - sprawdzenie dysku. Używałeś dziwnych programów typu "mackeeper", "maccleaner" itp?
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 juan48

juan48
  • 6 postów

Napisano 27 listopada 2015 - 15:04

Naprawa dysku w single user mode nie pomogła,dalej nie mogę zalogować się do Doca (bo rozumiem , że robi się to wpisując komendę fsk -fy) ,system twierdzi,że "The volume Macintosh HD appears to be OK”,natomiast nie wiem w jaki sposób sprawdzić dysk.tego typu programów nie ,dodam że dzień lub dwa przed usterka ściągnąłem i użyłem programu Airdroid.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych