Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook a1181 early 2008 - zawiesza się po aktualizacji do 10.6.8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtas.87

wojtas.87
  • 5 postów

Napisano 23 listopada 2015 - 16:29

Witam

 

Jestem "zielony" w świecie Apple, więc proszę Was o pomoc.

 

Zakupiłem niedawno MacBooka a1181 w serwisie aukcyjnym z myślą o środowisku programistycznym NetBeans, itp... Okazało się, że NetBeans potrzebuje systemu 10.7.3 i tu pojawiają się kłopoty, ponieważ maksymalna wersja OS, która działa bez problemu to 10.6.7. Po aktualizacji do 10.6.8 i wyżej po restarcie komputera ukazuje się logo jabłka i w lewym górnym rogu kolorowy kwadrat. Nie da się wejść do Safe Mode, a w trybie tekstowym staje na [PCI configuration begin]. W czym może być problem? Na Os 10.6.7 wszystko działa stabilnie jak skała.

 

Próbowałem na dwóch różnych dyskach (SSD i HDD) i na różne sposoby, tzn. na goły system 10.6 instalowałem update 10.6.8 combo a potem format i na goły 10.6 najpierw 10.6.7 combo i dopiero 10.6.8. Za każdym razem ten sam problem

 

Pozdrawiam

 

screen:

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/zxadTKOcsCUfHNflIBsBlAr8TcDCst


Użytkownik wojtas.87 edytował ten post 23 listopada 2015 - 16:38


#2 wojtas.87

wojtas.87
  • 5 postów

Napisano 25 listopada 2015 - 19:29

Nikt nic nie podrzuci? Zamieniłem jedną kość pamięci i teraz w sumie mam 3GB - dalej ten sam problem.



#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 listopada 2015 - 09:52

Bo to raczej nie wina pamięci. Sądząc po wyrwanej klawiaturze to ten MacBook nie miał lekko, więc przyczyny mogą być różne.

 

Zacznijmy od tego jaki system instalujesz? To znaczy czy są to oryginalne płyty do tego MacBooka?

Ja bym zainstalował system 10.7 przynajmniej na próbę. W tych MacBookach czasem psuje się mostek na płycie głównej.

 

A jaki masz ten RAM? Jakie dokładnie parametry?