Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro, jaki wybrać?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kisho

Kisho
  • 1 postów

Napisano 01 lipca 2015 - 23:15

Cześć mam pytanie, ale najpierw chcę zaznaczyć, że nie znam się na komputerach i tym bardziej na komputerach od Apple. Niedawno kupiłem sobie iphone 5, a teraz szykuje mi się wymiana komputera na nowy i wpadłem na pomysł, że może wypróbuje komputer od Apple. Przeszukując internet szukałem odpowiedź na pytanie: Macbook Air, czy Pro? Wybrałem Macbooka Pro. Oczywiście nie stać mnie na nowy model, więc zacząłem przeszukiwać ebaya. Chciałbym kupić zwykłego macbooka pro z wyświetlaczem 13", bez większych rewelacji, ale chcę, żeby był odnowiony u producenta, ale te kategorie spełniają komputery tylko z 2009-2010 roku. I tu moje pytanie: Czy komputery z tego okresu nie będą przestarzałe? Czy oprócz ekranu retina zmieniło się? 

Nie mam żadnego parcia, żeby był to Apple. Chcę przetestować komputer z innym systemem. Kupić komputer z tego okresu, czy standardowy komputer z windowsem? 



#2 Danioo

Danioo
  • 1 057 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 02 lipca 2015 - 09:02