Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple MacBook A1342 jako mój pierwszy Mac - czy warto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 marson

marson
  • 15 postów

Napisano 12 grudnia 2014 - 16:27

Witam

 

Chciałbym się przywitać ponieważ to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich i od razu zwracam się do Was z pytaniem.

 

chciałbym zakupić swojego pierwszego macbooka, ponieważ mam już innego laptopa chcę kupić sprzęt używany. Na znanym portalu aukcyjnym znalazłem ofertę zakupu macbooka o oznaczeniu A1342. Ponieważ jednak nie mam żadnego doświadczenia chciałem zapytać o radę,

 

Po pierwsze, gdy zapytałem sprzedawcy czy dołącza płyty z systemem powiedziano mi, że nie bo w przypadku maca po uruchomieniu komputera można będzie pobrać system z internetu... Czy to prawda? Owszem słyszałem o darmowych aktualizacjach do nowych wersji systemu ale o pobieraniu systemu na czysty dysk pierwsze słyszę, pytam bo nie chcę kupić laptopa a potem skończyć z nowym nabytkiem jako podstawką pod kwiatek.

 

Ponadto chciałem zapytać jakiego systemu można będzie użyć na tym modelu laptopa? Laptop ma rozszerzoną pamięć do 4 GB, czy OS X Yosemite będzie działać?

 

No i na koniec, ponieważ nie mam doświadczenia z OS X liczę się z tym, że może mi się nie spodobać dlatego chciałem zapytać, czy na tym modelu w razie czego będę w stanie uruchomić Windows? Słyszałem o czymś co się nazywa bootcamp a ponadto wiem, że Windows 7 i WIndows 8 obsługuje EFI, ale czy nie ma żadnych przeciwwskazań do instalacji Windowsa? Czy możliwy jest multiboot Windows i OS X na jednym dysku?


Użytkownik marson edytował ten post 12 grudnia 2014 - 16:43


#2 Robinson

Robinson
  • 10 postów

Napisano 12 grudnia 2014 - 19:17

Na tym modelu spokojnie możesz zainstalować Win 7 , 8 tylko musisz mieć sterowniki w razie , ale to nie problem są aktualizacje ;) .


  • Mort69 lubi to

#3 marson

marson