Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymazanie danych


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotrek290

Piotrek290
  • 7 postów

Napisano 08 lipca 2014 - 11:18

Witam, na samym początku chciałbym powiedzieć, że jestem początkujący z systemem Mac OS (na co dzień do pracy używam Linuxa). Jakiś czas temu miałem okazję kupić tanio MacBooka, więc to zrobiłem. Na swoim MacBooku mam zainstalowanego Snow Leoparda (10.6.8). Problem w tym, że nie mam żadnej płyty z systemem. Czy da się z poziomu konsoli (albo przy uruchamianiu jakiejś kombinacji klawiszy) przywrócić ponowne ustawienia / wymazać dane?

#2 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 08 lipca 2014 - 12:01

Zainstaluj sobie z App Store aplikację Mactracker - tam wyszukaj swój model komputera i w zakładce software znajdziesz jaki system był oryginalnie z twoim komputerem i ten możesz sobie legalnie zainstalować. Możesz też zrobić kopię partycji systemowej za pomocą disk utility (nie pamiętam czy snow miał partycję recovery - jak miał to za jej pomocą możesz). Jak masz w miarę nowszy komputer możesz też zrobć update do Mavericksa.

#3 Piotrek290

Piotrek290
  • 7 postów

Napisano 08 lipca 2014 - 12:11

To jest pierwszy biały MacBook (ten jedyny, co nie ma aktualizacji do Liona). Jak znajdę chwilę po pracy to z pewnością sprawdzę tę pierwszą metodę ;)

#4 lfemzwan

lfemzwan
  • 2 166 postów
  • SkądPL

Napisano 08 lipca 2014 - 13:12

Original OS Mac OS X 10.4.6 (8I2032) Mam płyty z Tigerem, ale nie będą raczej pasowały, bo są do MacBooka 2,1 Mogę jeszcze sprawdzić, ale wątpię, że będzie pasowało...

#5 Piotrek290

Piotrek290
  • 7 postów

Napisano 08 lipca 2014 - 16:25

A nie da się ominąć wsadzania płytki do napędu? Chodzi mi o wyczyszczenie wszystkich kont i przeprowadzenie tak jakby ponownej instalacji.

#6 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 806 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań