Nie można było ukończyć ostatniej archiwizacji problem z iCloud.
#51
Napisano 27 stycznia 2016 - 12:59
#52
Napisano 27 stycznia 2016 - 13:27
A i tryb niskiego zużycia energii nie ma nic do tego? Bo już sam nie wiem
Włączyłem ręczną archiwizacje i w połowie standardowo "nie można było ukończyć ostatniej archiwizacji".
Więc na razie się wysilili i zrobili tylko tyle że można włączyć archiwum i próbować ręcznie po kilka razy jak wcześniej.
Do tego rozmiar poszczególnych elementów do archiwizacji jest błędna np. wielkość rolki aparatu pokazuje mi teraz 880 KB a mam 890 MB wcześniej pokazywało 1.5 GB. Mam nadzieję że iOS 9.3 to naprawi.
#53
Napisano 27 stycznia 2016 - 14:26
Usówałem archiwum, wylogowywałem się z iCloud dalej to samo.
Użytkownik snake160 edytował ten post 27 stycznia 2016 - 14:27
#54
Napisano 27 stycznia 2016 - 16:33
Użytkownik snake160 edytował ten post 27 stycznia 2016 - 16:35
#55
Napisano 27 stycznia 2016 - 21:30
Po wielkich bulach ręczna archiwizacja wykonana, zobaczymy czy będzie działać automatyczna przy ładowaniu.
Nie wiem czy u mnie coś podziałało Apple czy ogólnie coś poprawili ale udało mi się dziś zrobić kopie na iPad i iPhone.
#56
Napisano 27 stycznia 2016 - 21:42
Nie wiem czy u mnie coś podziałało Apple czy ogólnie coś poprawili ale udało mi się dziś zrobić kopie na iPad i iPhone.
Ale ręcznie czy automatyczną po podłączeniu do ładowania?
#57
Napisano 28 stycznia 2016 - 07:44
Też miałem taki problem, zobaczyłem to jak archiwum icloud nagle wskazuje więcej niż te 5Gb i chciałem na nowo zrobić kopię ręcznie. Jedna aplikacja np. photo vault w archiwum wskazywała więcej miejsca niż tam było naprawdę zajętego, cały czas wyskakiwał błąd, jak chciałem na nowo zrobić ręcznie kopię zapasową. Gdy usuwałem tą aplikację z archiwum wyskakiwał inny komunikat, aplikacja nie może być wyłączona i będzie cały czas archiwizowana. Pomogło odinstalowanie tej aplikacji, wczoraj kopia się utworzyła bez problemu. Ne wiem czy to też jakiś błąd był u nich i dlaczego aplikacja wskazuje więcej miejsca niż zajmuje w rzeczywistości.
#58
Napisano 28 stycznia 2016 - 09:48
Ale ręcznie czy automatyczną po podłączeniu do ładowania?
Wcale mi nie szło bo był błąd. Zrobiłem archiwizację ręcznie. Przy ładowaniu sprawdzę czy się uruchomi automatycznie.
#59
Napisano 28 stycznia 2016 - 10:07
Ja sprawdziłem u siebie. Zrobiła mi się już automatyczna archiwizacja, kiedy telefon podpięty był do ładowarki, ale nie było to po 15 minutach, bo godzina ostatniej archiwizacji: 5:52, a telefon podpiąłem pod ładowarkę wieczorem
Użytkownik Mariusz Piaścik edytował ten post 28 stycznia 2016 - 10:07
#60
Napisano 28 stycznia 2016 - 10:50
#61
Napisano 28 stycznia 2016 - 14:59
Kiedyś robiła się odrazu po podpięciu do ładowania. Czyli jak byś lądował w dzień i odłączył po naładowaniu do 100% to kopia by Ci się nie wykonała.
Dalej lipa ale coś robią.
Użytkownik snake160 edytował ten post 28 stycznia 2016 - 14:59
#62
Napisano 28 stycznia 2016 - 23:13
Nie wiem może coś źle robię ale na moim iPhonie 6 archiwum nie działa. Próbowałem już wyłączać , włączać, wylogowywaniem się i logowałem ale to nic nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić ? Może jeszcze coś być nie tak w ustawieniach?
#63
Napisano 29 stycznia 2016 - 08:08
1. Apple podaje, że archiwum działa TYLKO jeśli: iphone jest podpięty do ładowarki, jest zablokowany i nieużywany przez min. 15 minut!
2. Skasuj archiwum, które masz w tej chwili. iCloud - Dysk - Zarządzaj dyskiem - (Twoje urządzenie) - na samym dole masz przycisk "usuń archiwum"
3. Cofnij się do iCloud - Archiwum - Tu masz przycisk wyłącz/włącz. Jeśli usunąłeś archiwum to przycisk powinien być wyłączony. Włącz go i poczekaj, a następnie pierwsze archiwum wymuś ręcznie przez naciśnięcie "Archiwizuj teraz". Teraz już musisz czekać. Czasem trwa to kilkanaście minut. Kolejne powinny być automatycznie.
#64
Napisano 29 stycznia 2016 - 11:20
Witam, Wieczorkiem się pobawię. Ale np. wykasowałem stare archiwum i jak mam wyłączone całkowicie to wcale nie mogę włączyć opcji archiwum. Wyświetla się komunikat, że włączam archiwum i po chwili wyskakuje komunikat "nie udało się włączyć archiwum - ponów próbę, anuluj. A jak wyłączę tel. całkowicie ta opcja sama się włącza. Ale spróbuję to co mi napisałeś wieczorem.
Na tą chwilę dzięki . Później dam znać czy mi coś wyszło.
#65
Napisano 29 stycznia 2016 - 11:27
No ja też tak przez 2 tygodnie miałem, ale później Apple coś naprawiło i teraz jest u mnie ok. Od tamtej pory nie próbowałem usuwać ponownie
#66
Napisano 29 stycznia 2016 - 11:57
#67
Napisano 29 stycznia 2016 - 20:49
#68
Napisano 30 stycznia 2016 - 08:59
#69
Napisano 31 stycznia 2016 - 11:10
Dziwi mnie tylko fakt że ręczna archiwizacja wykonuje się bez problemu teraz za każdym razem ale automatyczna podczas ładowania i zablokowaniu telefonu nie chce się zrobić. Od 2 lat nie miałem z tym problemu do teraz.
#70
Napisano 31 stycznia 2016 - 16:16
Dziwi mnie tylko fakt że ręczna archiwizacja wykonuje się bez problemu teraz za każdym razem ale automatyczna podczas ładowania i zablokowaniu telefonu nie chce się zrobić. Od 2 lat nie miałem z tym problemu do teraz.
Podłącz iphona do ładowarki i nie ruszaj go przez noc. Sprawdź rano.
Często podpięcie telefonu i odblokowanie go wyłacza ten proces.
#71
Napisano 31 stycznia 2016 - 20:35
#72
Napisano 01 lutego 2016 - 07:31
Był podłączony całą noc niestety nie pomogło.Podłącz iphona do ładowarki i nie ruszaj go przez noc. Sprawdź rano.
Często podpięcie telefonu i odblokowanie go wyłacza ten proces.
#73
Napisano 01 lutego 2016 - 07:40
W takim razie na Twoim miejscu raz jeszcze usunąłbym archiwum i spróbował ponownie...
A jaką masz datę ostatniej archiwizacji?
#74
Napisano 01 lutego 2016 - 10:26
29.01.2016 zrobiłem dziś ręczna i poszła odrazu bez problemu.W takim razie na Twoim miejscu raz jeszcze usunąłbym archiwum i spróbował ponownie...
A jaką masz datę ostatniej archiwizacji?
#75
Napisano 01 lutego 2016 - 18:36
29.01.2016 zrobiłem dziś ręczna i poszła odrazu bez problemu.
Skasowałem archiwum i na iOS i próbowałem przez komputer i dupa dalej to samo wigilie blednie oblicza dane do zarchiwizowana tak jak wcześniej wiec lipa. Skasowałem wylogowałem się z iCloud poczekam na razie tydzien jak wykazuje się kopia z serwera Apple. Na stronie Apple jest poradnik że trzeba wyłączyć iCloud usunąć kopie o poczekać 180 dni ale czytałem że tydzień wystarcza żeby się wykazywał i wtedy musi być dobrze. Po prostu kopia która jest na serwerze jest z błędem dlatego są takie córki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych