Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie można było ukończyć ostatniej archiwizacji problem z iCloud.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#1 zerohunter

zerohunter
  • 248 postów

Napisano 28 czerwca 2014 - 20:57

Tak jak w temacie, archiwum iCloud nie działa, 3 tygodnie telefon mam bez archiwizacji, co przy androidzie byłoby normą że utracę danę z 3 tygodni, ale przy iOS jestem zdziwiony, że taki błąd wystąpił, jakieś sugestie? [ATTACH=CONFIG]22115[/ATTACH]

#2 dario13d

dario13d
  • 530 postów
  • Płeć:
  • SkądHOLLYŁÓDŹ

Napisano 28 czerwca 2014 - 21:01

Spróbuj się wylogować z iCloud, wyłącz iPhone i zaloguj ponownie;)

#3 zerohunter

zerohunter
  • 248 postów

Napisano 29 czerwca 2014 - 07:57

Usunąłem konto iCloud, zostawiłem dane tylko na iP, i wyłączyłem telefon na chwilę, ale po zalogowaniu ten sam błąd.

#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 czerwca 2014 - 11:06

A usunąłeś archiwum z iCloud?

#5 zerohunter

zerohunter
  • 248 postów

Napisano 29 czerwca 2014 - 11:36

Faktycznie, usunąłem stare archiwum poprzez panel iCloud i zaczęło działać, tzn. obliczło czas, 80% i nie wywaliło błędu.

#6 maxvong

maxvong
  • 46 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 18:41

Mam ten sam problem na iOS 9.1, iP 4s. Do września archiwizacja automatyczna (pod ładowaniem, wifi i na blokadzie) szła bez problemu- archiwizowało się wszystko ładnie na iCloud. Od jakiegoś czasu zauważyłem monity o "długim braku archiwizacji na icloud", co mnie zdziwiło. Próba manualnej archiwizacji nic nie dała. Próby usunięcia archiwum z poziomu telefonu, też nic nie dały. Nie mam pomysłu jak można przywrócić prawidłowe funkcjonowanie archiwizacji w iCloud. Archiwizacja na iTunes działa bez problemu. Czy ktoś jest w stanie coś powiedzieć, pomóc?


iPhone 6 64GB | MBP 13 | iPad 2 16GB


#7 kris2k

kris2k
  • 321 postów

Napisano 02 listopada 2015 - 23:36

Może wykorzystałeś dostępne miejsce w iCloud. Przez iTunes będzie działać bo przecież zapisuje na dysku nie w chmurze.


iMac 21,5 i5 2,7 quad, 8GB RAM, 1TB HDD, Intel Iris Pro ; iPad4 64GB Wi-Fi + Cellular ; iPhone 4 8GB/ iPhone 4S 8GB ; iPod Nano 8GB


#8 maxvong

maxvong
  • 46 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 listopada 2015 - 23:56

Miejsca na iCloud mam dużo. Tu nie chodzi o to. Po prostu archiwizacja kończy się niepowodzeniem. Dodam, że próbowałem różnych metod wyszukanych w internecie.


iPhone 6 64GB | MBP 13 | iPad 2 16GB


#9 tofi79

tofi79
  • 1 postów

Napisano 03 listopada 2015 - 22:53

Witam,

 

Mam ten sam problem co maxvong. Na moim iphonie 5s objawia się on w ten sposób, iż w "zarządzaj dyskiem icloud" archiwum iphone'a ma 0KB data utworzenia z września, wielkość następnego archiwum też 0KB. Po wybraniu ręcznym utworzenia archiwum telefon szacuje pozostały czas i na tym tyle. 

Co ciekawe na ipadzie w "zarządzaj dyskiem icloud" w ogóle nie widzę archiwum iphona.

 

Jakby ktoś znał rozwiązanie problemu to poproszę.


Witam ponownie,

 

Poniżej rozwiązanie, które może pomóc:

It's fixed!!

Found this solution after some digging in the internet.

First of all, I couldn't even delete my old iCloud backup.

Follow these steps:

 

1- Go to Settings-->iCloud-->Storage-->Manage Storage-->Select your device that you are having problems backing up.

2- Wait for the spinning wheel to finish (loading icon beside backup options). THIS IS VERY IMPORTANT (for some reason!).

3- Scroll down and click "Show all apps" (it's stupid, but trust me this is the only way I could do it)

4- Scroll all the way down, and click "Delete Backup" and then confirm deleting. If you got an error message saying that "the backup can't be deleted, try again later" that means you didn't wait enough. Let it finish loading.

5- After Deleting the backup successfully, go back to the main iCloud settings page, and go to Backup. If iCloud Backup is still On, turn it off then On again. If it was off already, just turn it on.

6- Go to the same page in step 1 again, and make sure that photos are off (if you want them off), otherwise just make sure that all the options are ok as you want them.

7- Go back to the Backup page and click "Back up Now".

 

It took me about 5 hours to get it done, but it now works fine.

 

Note: If after step 7 you got the same error message that it wasn't completed, just press "Back up Now" again, it should continue and finish. I got it to work from the second trial.

 

 

Pozdrawiam,



#10 maxvong

maxvong
  • 46 postów
  • SkądWrocław

Napisano 03 listopada 2015 - 23:41

Ta podpowiedź również nie działa...


iPhone 6 64GB | MBP 13 | iPad 2 16GB


#11 Krzysiec

Krzysiec
  • 7 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 17 stycznia 2016 - 13:56

Mam dokładnie to samo na moim 6s (9.0.2) ... Od 22 grudnia nie byl archiwizowany z automatu. Wiec chcialem ręcznie zrobic i nie da rdy... Szukałem w necie pomocy i nic nie pomaga :/ Nie mam pojecia co jest grane. (mam na iCloudzie 50GB miejsca wiec to nie brak miejsca) Po wyłączeniu opcji Archiwum iCloud i chęci ponownego jej włączenia mam komunikat  ze wystąpił problem z włączaniem archiwum iCloud... Juz cholera mnie bierze :/ 


Użytkownik Krzysiec edytował ten post 17 stycznia 2016 - 13:57


#12 betonos

betonos
  • 17 postów

Napisano 17 stycznia 2016 - 16:21

Mam dokładnie to samo na moim 6s (9.0.2) ... Od 22 grudnia nie byl archiwizowany z automatu. Wiec chcialem ręcznie zrobic i nie da rdy... Szukałem w necie pomocy i nic nie pomaga :/ Nie mam pojecia co jest grane. (mam na iCloudzie 50GB miejsca wiec to nie brak miejsca) Po wyłączeniu opcji Archiwum iCloud i chęci ponownego jej włączenia mam komunikat  ze wystąpił problem z włączaniem archiwum iCloud... Juz cholera mnie bierze :/ 

 

Z tym backupem trochę offtopic, ale miałem podobnie więc odpiszę.

 

Próbowałem różnych sposobów, to co ostatecznie pomogło:

- backup pełny na komputer w itunes

- przywrócenie telefonu do zera (opcja się chyba zwie "odtwórz ten iphone"

- użycie backupu wykonanego na kompie do przywrócenia telefonu

 

Po tej operacji backupy do icloud zaczęły działać.


  • Krzysiec lubi to

#13 Krzysiec

Krzysiec
  • 7 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 17 stycznia 2016 - 18:14

Z tym backupem trochę offtopic, ale miałem podobnie więc odpiszę.

 

Próbowałem różnych sposobów, to co ostatecznie pomogło:

- backup pełny na komputer w itunes

- przywrócenie telefonu do zera (opcja się chyba zwie "odtwórz ten iphone"

- użycie backupu wykonanego na kompie do przywrócenia telefonu

 

Po tej operacji backupy do icloud zaczęły działać.

 

W moim przypadku z jailbreakiem jest to nieco bardziej skomplikowane (ale jak nie bedzie wyjscia to wyzeruje go jakos)... Czytajac fora zauwazylem, że często gęsto problem ten maja ludzie ktorzy chwile wczesniej dokupili wiekszy pakiet iclouda ... ja 22 Grudnia mialem zrobiony ostatni backup, a 26 dokupilem 50GB pakiet iCloud... od tamtego czasu backup nigdy wiecej sie nie zrobil sam,a i recznie nie dalo sie go zrobic... Jutro zadzwoni do mnie ktos z Appla to zapytam jak oni to widzą bez resetu (choc pewnie to telefon pro forma bo pierwsze co zrobią to kaza mi zaktualizowac do najnowszego iOS i wyzerowac telefon... no ale zobaczymy.) Tak czy siak dzieki za podpowiedz ;)


Użytkownik Krzysiec edytował ten post 17 stycznia 2016 - 18:26


#14 azak43

azak43
  • 314 postów

Napisano 18 stycznia 2016 - 22:06

I jak wyglada sytuacja ? dowiedziałeś się coś ?

Mam identyczny problem na 6s.

#15 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 19 stycznia 2016 - 08:23

Mam ten sam problem tylko powstał w innych okolicznościach. Wczoraj rozmawiałem z supportem - miła Pani kazała mi wylogować telefon z icloud, zalogować ponownie i zrobić hard reset. Niestety.. nie pomogło. Druga jej rada w przypadku dalszych problemów to pełna kopia w itunes i zerowanie telefonu, także niczego nowego sie praktycznie nie dowiedziałem.



#16 tomciopaluch123

tomciopaluch123
  • 988 postów
  • SkądEarth

Napisano 19 stycznia 2016 - 23:22

Mam ten sam błąd od 3 dni - 6s 9.2

#17 patryklisiak

patryklisiak
  • 150 postów
  • SkądWielkopolska

Napisano 19 stycznia 2016 - 23:22

U mnie ten sam problem. Ale stało się to po powrocie z wersji Beta 9.3 do starego oprogramowania. Dzis robie kolejne zerwonie telefonu. Zobaczymy co będzie sie dziać . Jutro o 11:30 mam zamówioną rozmowę z apple. Zobaczymy co wymyslą! Pamiętajcie, ze te osoby co do nas dzwonią mają jeszcze nad sobą dział techniczny ( wyższy) który też w awaryjnych sytuacjach się z nami skontaktuje i oni na pewno pomogą!



#18 azak43

azak43
  • 314 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 09:17

Daj znać co się dowiedziałeś.



#19 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 13:52

Mam ten problem od wczoraj po instalacjami 9.2.1. Do wczoraj działało bez problemu. Rozmawiałem dziś z ludźmi z Apple i nie mają pomysłu.

Użytkownik tzk edytował ten post 20 stycznia 2016 - 13:55


#20 tzk

tzk
  • 172 postów

Napisano 20 stycznia 2016 - 21:23

Dziś zrobiłem jeszcze raz na iPhonie:

- odtworzenie do wersji 9.2 - backup nie działa.

- odtworzenie do wersji 9.2.1 - backup nie działa.

 

Na ipadzie backup na wersji 9.2 i 9.2.1 mi działał jednak wszedłem w usunięcie starego backupu i przy próbie utworzenia nowego backup już nie działa.

 

Wygląd więc na to, że jak ma się stary backup na iCloud i dopisuje/nadpisuje nowym wówczas backup iCloud działa. Jak usuniemy stary to nowego już nie utworzymy. 



#21 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 stycznia 2016 - 09:56

Mam to samo od wczoraj dziś spróbuje zrobić odtworzenie z kopią iTunes zobaczę czy pomoże. Mi nie działało już na 9.2 automatyczne archiwizowanie iCloud musiałem ręcznie archiwizować. Przed nowym rokiem działało bez problemu po nowym roku zaczęły się problemy. 9.2.1 nie rozwiązał problemu automatycznej archwizacji iCloud. Skopali ten system jest gorszy niż 8.

#22 aniawroc

aniawroc
  • 3 postów

Napisano 22 stycznia 2016 - 10:42

też mam ten sam problem archiwizowanie iCloud nie działa 



#23 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 22 stycznia 2016 - 11:13

U mnie rónież nie działa z iPadem :(



#24 snake160

snake160
  • 297 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 22 stycznia 2016 - 13:20

Wcześniej jeszcze zauważyłem że ilośc Mb w rolce aparatu nie zgadza się z tym w iCloud. Mam 890 Mb zdjeć a w icloud wyświetlało mi się ze mam 1.5 GB a pózniej skoczyło nawet do 2.5 GB ale ogólna wielkość archiwum oblicza na 1.1 GB
Cyrki z tym iOS są i zaczyna mnie to drażnić bo za dużo już tych niedociągnięć jest 8.4.1była o niebo lepsza i szybsza.

#25 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 22 stycznia 2016 - 16:52

Przywróciłem z kopii zapasowej i niestety nie pomogło. W dalszym ciągu iPad nie chce się archiwizować. Mogę wyłączyć automatyczną archiwizację, ale włączyć już się nie da - pokazuje błąd archiwizacji.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych