Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ubezpieczenie iPada od , firma uCare pakiet "przypadkowe uszkodzenie i kradzież"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 05 lutego 2014 - 09:17

Witam, Zakupiłem iPada Air i "naciągnęli" mnie na ubezpieczenie w firmie uCare, w pakiecie "przypadkowe uszkodzenie i kradzież". Wiadomo, że zapewnienia na infolinii itp itd wszystko pięknie ładnie ale.. może jednak coś się w tym temacie w Polsce zmieniło i ubezpieczalnie nie szukają jelonków, żeby wyciągnąć kasę? Ktoś ma doświadczenia z tą firmą? Sam mam złe doświadczenia z przypadkowymi rozbiciami ekranów i tym razem "zaryzykowałem" i wziąłem ubezpieczenie za 240 zł/2 lata, płatne w momencie zakupu. Sądzicie, że dałem się naciągnąć?

#2 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 05 lutego 2014 - 16:16

A przeczytałeś dokładnie warunki tej gwarancji/polisy? Jeśli tam nie ma jakichś kruczków i wszystko jest jasno opisane, to chyba nie ma powodu do obaw...

#3 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 05 lutego 2014 - 17:26

OWU oczywiście czytałem i standardowe wyłączenia. Plus taki, że oni pokrywają przesyłki to raz. Dwa wyłączenia dotyczące "przypadkowego uszkodzenia" mieszczą się na oko w ramach przyzwoitości. Czytałem dla porównania OWU innej firmy i obostrzenia były większe. Mam nadzieję, że się to nie przyda przez cały okres użytkowania..

#4 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 05 lutego 2014 - 17:30

Skoro i tak zawarłeś już umowę ubezpieczenia to nie jesteś w stanie nic zmienić, czyż nie? W takim razie poświęciłbym czas na korzystanie z nowego sprzętu a jak się coś przydarzy (oby nie) to przetrenujesz osobiście jak działa to ubezpieczenie. Wtedy, jak będziesz dla nas miły, to skrobniesz kilka słów jak to załatwili.

#5 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 05 lutego 2014 - 17:51

Zawarłem ale zgodnie z OWU mogę do 14 dni odstąpić bez konsekwencji. Ubezpieczenie oczywiście zostawiam na 2 lata i tak jak pisałem oby się nie przydało. Jeśli jednak zajdzie taka potrzeba to oczywiście skrupulatnie, z dowodami i w jak najbardziej obiektywny sposób postaram się całą sytuację tutaj opisać. Na razie temat do zamknięcia chyba, że ktoś korzystał i ma coś do dodania.

#6 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 05 lutego 2014 - 21:02

W internecie raczej ciężko znaleźć opinię na temat tego ubezpieczenia, a to już plus dla tej firmy. Bo szukając czegokolwiek o ubezpieczeniu np. w MediaMarkt od razu znajdujemy wysyp niezadowolonych klientów ;)

#7 GordonShumway

GordonShumway
  • 17 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 lutego 2014 - 21:36

Trzeba zwrócić na pewno uwagę, co rozumieją pod pojęciem kradzież. Najczęściej jest to kradzież rabunkowa, którą trzeba (szybko) zgłosić Policji.

#8 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 06 lutego 2014 - 09:42

Czasem problem jest też z "przypadkowym uszkodzeniem". Swego czasu opisywany był przypadek podobnego "ubezpieczenia" i laptopa, który normalnie działał, a po zamknięciu pokrywy i ponownym włączeniu już nie chciał się ponownie uruchomić. Ubezpieczyciel odmówił pokrycia kosztu naprawy, bo uznał, że nie było to przypadkowe uszkodzenie. Tłumaczyli, że gdyby na laptopa skoczył np. kot (lub inne podobne zwierze domowe) i laptop przestałby działać, to wówczas byłoby to "przypadkowe uszkodzenie"...

#9 JerryEvo

JerryEvo
  • 3 921 postów
  • Płeć:

Napisano 06 lutego 2014 - 09:59

Myślę, że najlepiej byłoby wrzucić tu OWU - wtedy moglibyśmy zrobić jakąś burzę mózgów.

#10 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 06 lutego 2014 - 10:36

Link do OWU: http://sikora.ayz.pl/OWU-uCare.pdf

Czekam na komentarze. Mam nadzieję, że wątek przyda się komuś kto się zastanawia.

#11 mlr

mlr
  • 1 postów

Napisano 25 września 2014 - 11:05

Błagam nie bierzcie ubezpieczenia w ucare. Dzisiaj otrzymałem po 2 miesiącach mój telefon z powrotem. Dzwoniłem do nich dziesiątki razy, kilka razy jak się dodzwoniłem to zapewniali mnie, że telefon jest w naprawie i na dniach będzie wysłany. Po tych 2 miesiącach przyszła do mnie paczka z telefonem - oczywiście zepsutym. To jakiś żart. Oczywiście jak teraz do nich dzwonię z pretensjami to udają jakby nigdy nic się nie stało!! No żesz KUR** Nie wiem dlaczego Orange podpisuje z takimi firmami umowy. To nie tylko dla samej firmy ucare wstyd, ale także samego Orange. Jak tylko wygaśnie mi umowa to zmieniam operatora, bo teraz to się zbłaźnili.

#12 BodyG

BodyG
  • 25 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 września 2014 - 08:08

A co samo Orange na to ?

#13 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 13 kwietnia 2015 - 07:20

I stało się.. iPad ma zbity ekran. Nie jakoś mocno, bo upadł przypadkowo ale zobaczymy co z tego będzie.

 

Zgłosiłem szkodę w piątek(10.04) przez email, załączyłem polisę. Dziś(13.04) kurier na koszt firmy odbierze sprzęt. Póki co szybko sprawnie, bez pytań. Zobaczymy co będzie dalej, będę informował jeśli ktoś jest zainteresowany.


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#14 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 23 kwietnia 2015 - 11:07

W dniu dzisiejszym tel z X-KOM, w skrócie "ma Pan do wykorzystania 1599 zł u nas, co robimy?" Żadnych dodatkowych pytań etc. 


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#15 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 23 kwietnia 2015 - 13:10

Zamówiłem iPada Air 2 z moją dopłatą. Również z ubezpieczeniem. X-Kom potwierdził złożenie zamówienia. Jest szansa, że jutro dotrze do mnie nowy sprzęt. Póki co jestem pod dużym wrażeniem i trochę w szoku, że tak sprawnie i szybko sprawa się mam nadzieję zakończyła. 


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych