Problem z iMessage - czekam na aktywacje (wisi)
#1
Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:37
#2
Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:44
#3
Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:45
#4
Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:48
#5
Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:57
#6
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:01
#7
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:03
#8
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:05
#9
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:07
#10
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:09
#11
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:11
#12
Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:14
#13
Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:11
- - - Połączono posty - - -
Na iPad juz zaczęło działać. Ale na iphone mimo tych samych ustawień wysyła mi SMS a nie iMessage.
- - - Połączono posty - - -
Wlaczalem i wylaczalem na iPhone iMessage i patrzę i skasowalo mi za każda czynnosc SMS do wlk Brytanii po 0,69. Porażka. Na iphone ciagle mi nie działa. A na iPad działa to iMessage.
#14
Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:21
Dlatego warto mieć ustawione iMessage po numerze tel, a nie mailu, wtedy w przypadku takich awarii leci SMS
Jasne, na iPadzie SMS... Dobre...
#15
Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:27
Jasne, na iPadzie SMS... Dobre...
Normalnie mistrz ciętej riposty z Ciebie Kolega wyżej wspominał i iPhonie żony dlatego wspomniałem. Nie zauważyłem nazwy działu, choć często ludzie mają kilka sprzętów apple i posiadanie iMessage po numerze ma same zalety w porównaniu do maila.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych