Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iMessage - czekam na aktywacje (wisi)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:37

Od paru godzin nie dziala mi iMessage na iPad. Wlaczylem wylaczylem urzadzenie, wlaczylem wylaczylem iMessage itd, i teraz nawet nie chce system jakby przyjac moich maili, kreci kreci, wyskakuje komunikat "Aktywacja iMessage Nie mozna polaczyc sie z sewerem iMessage. Sprobuj ponownie". Czy ktos ma taki problem jak ja? Czy to awarie serwerow czy cos z moim urzadzeniem?
  • 0

#2 stroner30

stroner30
  • 739 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:44

Mam to samo. Nie pierwszy raz, sam kiedyś zakładałem podobny temat. Nic nie rób. Rano będzie ok ;)
  • 0

#3 dario13d

dario13d
  • 359 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź PL

Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:45

Miałem to samo na iP5 Orange, pewnie jakiś problem z serwerem. edit: wyłącz iMessage + wył iPad i spróbuj ponownie mi zadziałało za 3 razem.
  • 0

#4 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:48

Ja mam to samo na iPhone 4 takze. Sadzilem ze to moze byc cos z operatorem. Ale iPad mam tylko wifi. I tam nie chce aktywowac iMessage, mimo ze juz korzystalem ponad rok i nie bylo problemow.
  • 0

#5 Roman660

Roman660
  • 92 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 09 kwietnia 2013 - 22:57

Globalna awaria imessage jest. Nic nie dadzą żadne resety. Pozdrawiam
  • 0

#6 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:01

U mnie nadal nie dziala. Ale rozumiem, ze inni tez tak maja, przynajmniej niektorzy, co potwierdza slowa Roman660 o awarii.
  • 0

#7 stroner30

stroner30
  • 739 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:03

Tak jak mówiłem, ja też mam i nie ma co się przejmować ;-) Rano będzie ok :) Kilka poprzednich awarii też było w podobnych godzinach ;)
  • 0

#8 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:05

Dzięki. Akurat kupiłem żonie iP i myślałem że coś mogłem namieszać (choć nie wiem z czym, bo od 3 lat korzystam z isprzętu i wszystko zawsze działało). Dzięki za odpowiedzi i pomoc.
  • 0

#9 stroner30

stroner30
  • 739 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:07

Dlatego warto mieć ustawione iMessage po numerze tel, a nie mailu, wtedy w przypadku takich awarii leci SMS :)
  • 0

#10 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:09

Wiem wiem, ale piszac z iPad wifi nic nie leci ;) A na iP mam szary numer telefonu (wybrany telefon i mail). Na ipad mam oba wybrane i sa czarne. To dlatego, ze na iPhone nie mozna odhaczyc numeru? Nie wiem czy tak bylo zawsze czy to wskutek tej awarii ten numer tel jest szarawy.
  • 0

#11 Roman660

Roman660
  • 92 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:11

Numer zawsze jest szary. Nie da się go zmienić.
  • 0

#12 dario13d

dario13d
  • 359 postów
  • Płeć:
  • SkądŁódź PL

Napisano 09 kwietnia 2013 - 23:14

Na iP zawsze był szary poniżej zaznaczasz z czego ma rozpoczynać rozmowy i tam masz już numer i mail w kolorze czarnym
  • 0

#13 lawyer

lawyer
  • 41 postów

Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:11

Dzięki za pomoc.

- - - Połączono posty - - -

Na iPad juz zaczęło działać. Ale na iphone mimo tych samych ustawień wysyła mi SMS a nie iMessage.

- - - Połączono posty - - -

Wlaczalem i wylaczalem na iPhone iMessage i patrzę i skasowalo mi za każda czynnosc SMS do wlk Brytanii po 0,69. Porażka. Na iphone ciagle mi nie działa. A na iPad działa to iMessage.
  • 0

#14 OleYek

OleYek

  • 11 756 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:21

Dlatego warto mieć ustawione iMessage po numerze tel, a nie mailu, wtedy w przypadku takich awarii leci SMS :)


Jasne, na iPadzie SMS... Dobre...
  • 0

#15 stroner30

stroner30
  • 739 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 10 kwietnia 2013 - 00:27

Jasne, na iPadzie SMS... Dobre...


Normalnie mistrz ciętej riposty z Ciebie :D Kolega wyżej wspominał i iPhonie żony dlatego wspomniałem. Nie zauważyłem nazwy działu, choć często ludzie mają kilka sprzętów apple i posiadanie iMessage po numerze ma same zalety w porównaniu do maila.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych