Cześć,
Na początku chcę podkreślić, że mam świadomość, że wątki na ten temat był już poruszane, jednak żadne z wymienionych tam rozwiązań u mnie nie zadziałało i nie chce odgrzewać starego kotleta.
Problem jest taki, że po konfiguracji zgodnie z poradnikiem w nazwa.pl, poczta ani się nie ściąga, ani nie mogę jej wysłać. Dzwoniłem do biura obsługi klienta, polecono mi zmienić porty, jednak dalej bezskutecznie.
Udało się komuś poprawnie skonfigurować? Jeżeli tak bardzo proszę o pomoc.
Jest to dla mnie bardzo ważne. Proszę o pomoc. Jestem w stanie nawet zapłacić.
Pozdrawiam,
MacWojtek
Mail.app - poczta.nazwa.pl - konfiguracja
Rozpoczęty przez
MacWojtek
, 13 lut 2013 17:50
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 lutego 2013 - 17:50
#2
Napisano 14 lutego 2013 - 11:57
A pokaż te ustawienia?
#3
Napisano 01 marca 2013 - 17:47
W między czasie już usunąłem te dyzfunkcyjne konto w mail.app, także nie mam jak. Wszystko robiłem według kroków w konfiguracja poczty IMAP. Spróbowałem z konfiguracją dla wszystkich tam wymienionym klientów. Bardzo by było fajnie gdyby się pojawiła jakaś osoba która korzysta z poczta.nazwa.pl i mail.app.
#4
Napisano 20 grudnia 2013 - 21:27
Witam, Czy ktoś się może już zmierzył z tą konfiguracją i mu działa?
#5
Napisano 23 grudnia 2013 - 12:24
Witam,
mi działa poczta z nazwa.pl w mail.app. Nie mniej jednak używam POP.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych