Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wymiana telefonu/naprawa (?), a pęknięta szybka.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 A-One

A-One
  • 194 postów

Napisano 13 września 2012 - 21:17

Witam, Mam pewien dylemat, który chciałbym rozwiązać. Z szybkami w iP4S (nie wiem jak w innych modelach) to jest jakaś masakra. Pod tym względem nigdy nie zgodzę się, że jakość wykonania jest dobra. Gdyby spadł ze schodów i się rozbił, to byłbym jeszcze w stanie przyjąć. Jednak jak podczas wysiadania z samochodu lub zmiany biegów dłonią, w której trzyma się telefon również się tak dzieje, to jest to PORAŻKA. Koniec offtopu. Telefon sam w sobie jest w porządku, fanboy'em jednak nigdy nie zostanę. Proszę Was o pomoc, albo radę. Kolejna szybka pękła. Już 3-ci raz. Znowu przednia. Mam w planach kupno specjalnego "bumpera", który sprawi, że ponoć telefon ma być niezniszczalny. Szybkę jednak trzeba wymienić, pytanie tylko - jak? W telefonie znalazłem wadę. Przy aparacie jest srebrna obwódka. Za nią, w środku, czarna i gumowa. Właśnie ta druga zniekształciła się i nachodzi na obiektyw. Przy robieniu zdjęć nie przeszkadza, jednak pewnie stabilizacja obrazu już nie działa jak powinna. Chciałbym spróbować wymienić telefon na nowy. Co byście zrobili na moim miejscu? Wymienić szybkę i spróbować wymienić czy spróbować zrobić to bez tego? Uważam, że za telefon za takie pieniądze i taką "niedoskonałość" (szybek) mogę to z czystym sumieniem zrobić.

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 września 2012 - 22:51

A jak chcesz wymienić iPhone, jeżeli przy wymianie na 100% pozbyłeś się plomb gwarancyjnych...

#3 A-One

A-One
  • 194 postów

Napisano 14 września 2012 - 08:40

Ach, zapomniałem dodać. PODOBNO nie jest to sprawdzane w serwisie/salonie (nie mają PODOBNO prawa rozkręcać telefonu). Ogólnie z zasłyszenia doszło do mnie, że komuś tam się udało. Piszę tutaj z pytaniem, bo macie większe doświadczenie i wiedzę ;)

#4 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 14 września 2012 - 09:07

Jak nie mają prawa? Sprawdzają plomby i stan czujników wilgoci/wody. I robi to serwis a nie salon. Możesz zapomnieć o gwarancji jeśli telefon był demontowany lub zalany.

#5 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 14 września 2012 - 09:07

Na pewno sprawdzają czujniki zalania, dwa są wewnątrz telefonu pod klapką i oba są również plombami. Jeżeli sprawdzą to nie przejdzie, jak nie sprawdzą to przejdzie.

#6 ixion

ixion
  • 347 postów
  • SkądGdynia

Napisano 14 września 2012 - 11:58

Ślady na śrubkach przy docku też są dowodem na to czy był rozkręcany czy nie, jak był to napewno zostało też wiele odcisków palców w srodku,np na ekranach albo baterii lub korpusie, doswiadczony serwisant jest w stanie już po zdjęciu tylnej klapki stwierdzić czy telefon był już wcześniej rozkręcany.

#7 albercik7

albercik7
  • 1 postów

Napisano 14 września 2012 - 13:55

Ja mam go ponad rok i wielokrotnie lądował na podłodze (betonowej też) i nic się nie stało, chociaż zarysowania powstały. Przednią jest bardzo trudno porysować i rozbić, ale kiedy upadnie na twardą chropowatą powierzchnię z wysoka to cudów nie ma. Kolega ubezpieczył telefon od uszkodzeń mechanicznych, płaci chyba 10 zł miesięcznie. Jak mu się zbiła szybka - wymienili mu ją za darmo.


OSTATNI RAZ USUWAM TWOJA REKLAMĘ, NASTĘPNYM RAZEM BĘDZIE BAN

#8 A-One

A-One
  • 194 postów

Napisano 14 września 2012 - 14:11

Gdyby inne modele miały ten sam problem, nie pisałbym tego - byłoby to normalne. W iP jest to jednak najsłabszy punkt. Koniec OT. Pozostaje mi tylko iść i spróbować. Dzięki za opinie!

#9 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 14 września 2012 - 14:19

Wyjaśnione. Zamykam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych