Witam, jestem nową użytkowniczką iphone 4S. Przedłużałam umowę i dostałam hartę micro SIM 3G. Tą starą już mi zablokowano a tą gdy włoże do starego telefonu to działa a gdy wkładam do iphona to pokazuje brak sieci. Nie wiem co robić(( Włączam iphona, wbijam kod PIN, następnie wybieram język, kraj, włączam usługi lokalizacji i potem pokazuje się strona sieci Wi-Fi ale nie mam żadnej i jest napisane pod spodem połącz z iTunes i pokazuje się czy kontynuować bez Wi-Fi? Naciskam tak, podłączam kabelkiem do kompa i nic!!!! Jestem bezsilna, nie wiem co robić
Sieci nie ma, nie potrafię go skonfigurować. Dodam że zciągnełam na kompa iTunes ale nie mogę go też otworzyć bo wyskakuje tylko ze nastąpiły problemy z uruchomieniem. Miałam już różne telefony, m in. HTC i nie miałam takiego problemu żeby było brak sieci i problemy z uruchomieniem telefonu. Pomożcie biednej dziewczynie co??
Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Jak uruchomić iphona???
Rozpoczęty przez
Asienka185
, 03 mar 2012 20:50
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 marca 2012 - 20:50
#2
Napisano 03 marca 2012 - 20:56
Żeby rozpocząć korzystać z iPhone, musisz aktywować go w iTunes - to aplikacja, za pomocą której w 100% zarządzasz swoim telefonem, synchronizujesz go z bibliotekami muzycznymi, kontaktami itd itp.
Zacznij od ściągnięcia najnowszej wersji programu ze strony Apple (Apple - iTunes - Wszystko, czego potrzebujesz, żeby się nie nudzić.) - poczytaj też troszkę na ten temat na stronie.
Kiedy uruchomisz program, to tylko kwestia 2 czy 3 kliknięć i telefon jest gotowy użytku.
Jeśli będziesz miała dalsze problemy, napisz koniecznie, czy iPhone jest nowy i bez simlocka (sugeruje to przedłużenie umowy, ale nie napisałaś tego jasno) oraz na jakim komputerze nie udaje Ci się zainstalować iTunes.
Zacznij od ściągnięcia najnowszej wersji programu ze strony Apple (Apple - iTunes - Wszystko, czego potrzebujesz, żeby się nie nudzić.) - poczytaj też troszkę na ten temat na stronie.
Kiedy uruchomisz program, to tylko kwestia 2 czy 3 kliknięć i telefon jest gotowy użytku.
Jeśli będziesz miała dalsze problemy, napisz koniecznie, czy iPhone jest nowy i bez simlocka (sugeruje to przedłużenie umowy, ale nie napisałaś tego jasno) oraz na jakim komputerze nie udaje Ci się zainstalować iTunes.
#3
Napisano 03 marca 2012 - 21:37
I jeden drobiazg o którym nie napisałeś... Żeby aktywować telefon w iTunes, komputer na którym to robisz musi mieć dostęp do internetu.
#4
Napisano 04 marca 2012 - 12:23
3 punkty dla dyndasa
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych