Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę kupować aplikacji bezposrednio z iPada- prosze o pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 revanante

revanante
  • 8 postów

Napisano 05 stycznia 2012 - 11:52

Jak w tytule z jakiegos, nie znanego mi powodu nie moge kupic zadnej aplikacji bezposrednio z iPada. Wyskakuje mi czerwony komunikat o zlej metodzie platnosci. Bezplatne aplikacje moge pobierac normalnie. Ten sam problem pojawia sie gdy chce np dokupic kase do gry. Co najciekawsze z PC zakupy przebiegaja bezproblemowo. Uzywam lacznosci wifi. Moze ktos wie w czym moze tkwic problem? Prosze o pomoc. Ewentualnie prosze o wskazanie watku w ktorym jest to wyjasnione bo ja takowego nie znalazlem. Pozdro
  • 0

#2 robgrab

robgrab
  • 1 383 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 stycznia 2012 - 14:25

Dzieje się tak gdy chcesz dokonać zakupu na nowym urządzeniu. Nie dostałeś jakiegoś mail od APPLE z informacja o nowym urządzeniu i koniecznością potwierdzenia tego? Nie pamietam jak to się dokładnie odbywa, ale miałem już to nie raz.
  • 0

#3 revanante

revanante
  • 8 postów

Napisano 05 stycznia 2012 - 15:23

Niestety nic takiego nie otrzymalem. Teraz nawet podalem moj nowy adres mailowy i sa jeszcze wieksze jaja bo prosza mnie o weryfikacje danych do platnosci i po podaniu kodu do karty wyskakuje ten slawny czerwony komunikat o zlej metodzie platnosci. A sprawdzalem i moja karta mBanku do platnosci wirtualnych jest zaladowana. Ehh coraz mniej mi sie podoba polityka tej firmy :( EDIT: masakra teraz nawet nie moge nic kupic z PC .
  • 0

#4 Lokria

Lokria
  • 6 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 05 stycznia 2012 - 15:40

Miales ja załadowaną jak placiles za ostanie zakupy?, pamietaj ze w chwil kupna nastepuje tylko blokada srodków a ich rozliczenie po kilku dniach od zakupu. Jestes pewien ze w chwili rozliczenia miales srodki na karcie. Bowiem Twoje problemy moga wynikac z tego ze w tym momencie tych srodkow nie bylo. I mimo ze teraz sa apple nie pozwala CI korzystac z tej karty. Usun ta karte z konta i dodaj na nowo.
  • 0

#5 revanante

revanante
  • 8 postów

Napisano 05 stycznia 2012 - 17:27

Ostatnio podczas zakupow z karty ubylo tyle ile trzeba. Potem na karcie bylo 0 wiec zaladowalem ja i od tamtej pory sa problemy. Ale faktycznie najlepiej bedzie ja dodac na nowo. Dzieki za zainteresowanie. Nie mniej jednak zastanawia mnie dlaczego moglem dokonywac zakupow z PC a z tabletu nie i nie otrzymalem zadnej wiadomosci od apple. Pozdro
  • 0

#6 revanante

revanante
  • 8 postów

Napisano 05 stycznia 2012 - 23:45

Ok rejestracja karty na nowo pomogla. Mam tylko nadzieje ze te niecale 9 zl ktore mi sciagneli na wstepie bedzie zwrocone
  • 0

#7 Balaszka

Balaszka
  • 2 postów

Napisano 06 września 2012 - 09:06

Powiedzcie proszę jak zresetować kartę, by móc ją na nowo zarejestrować. Mam ten sam problem, nie dość, że nie mogę kupić żadnej apki, to nie mogę też pobrać darmowej, ciągle ten czerwony napis, wrrr
  • 0

#8 kusiek

kusiek
  • 823 postów

Napisano 06 września 2012 - 09:08

Musisz mieć środki na karcie około 10 zł.
  • 0

#9 Balaszka

Balaszka
  • 2 postów

Napisano 06 września 2012 - 09:14

Sprawdzałam, srodki na koncie są, co dalej?
  • 0

#10 OleYek

OleYek

  • 11 738 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 września 2012 - 09:25

Sprawdzałam, srodki na koncie są, co dalej?


A ile ich masz? Masz ich na tyle, żeby pokryć te 10 zł i całą zaległość? Bo sytuacja wynika z tego, że nakupowałaś a AppStore nie mógł pobrać pieniędzy, stąd blokada. Musisz dodac w momencie jak Cię prosi na nowo kartę.
  • 0

#11 Lokria

Lokria
  • 6 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 września 2012 - 09:29

http://myapple.pl/ip...e-paid-112.html
Rejestracja w sklepie iTunes Poland
zapraszam do lektury, odpowiedzi na Twoje pytania znajdziesz w tych wątkach.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych