Facetime / iMessage
#1
Napisano 25 listopada 2011 - 18:37
W końcu trochę znalazłem odnośnie dziwnych opłat aktywacyjnych w Play.
� iMessage nie działa – rozwiązanie Kolejny blog
iPhone 4, FaceTime i dziwne esemesy na Wyspy Brytyjskie. Problem z esemesami wysyłanymi na Wyspy Brytyjskie z zakupionych tam iPhone'ów 4 | Krystian MacKozer Kozerawski
jednej rzeczy nie rozumiem - telefon kupiony jako nowy w orange - nie aktywowany, przez orange ściągnięty sim-lock - play pobiera opłaty za jakieś sms'y aktywacyjne ? wysyłając sms'y na jakieś dziwne n-ry
3 n-ry zakreślone na czerwono to moi znajomi - dziś wysłany zwykły sms o 13:40 iMessage / Facetime OFF - i mimo wszystko pobrana opłata 50gr - może ktoś potwierdzić kto wysyła zwykłe sms'y za granicę czy taka faktycznie jest stawka ?
rozumiem, że jeśli raz zostanie aktywowane iMessage / Factime to później dodatkowych opłat już nie ma ?
za pomoc z góry dzięki - myślę, że nie tylko mi się przyda
#2
Napisano 25 listopada 2011 - 22:24
Apple (Polska) - iOS 5 - Poznaj nowe funkcje wprowadzone w iOS 5.
#3
Napisano 04 grudnia 2011 - 18:50
#4
Napisano 05 grudnia 2011 - 21:12
#5
Napisano 14 grudnia 2011 - 22:36
#6
Napisano 04 stycznia 2012 - 16:37
#7
Napisano 06 stycznia 2012 - 19:52
#8
Napisano 06 stycznia 2012 - 22:46
#9
Napisano 07 stycznia 2012 - 00:43
#10
Napisano 07 stycznia 2012 - 01:02
#11
Napisano 07 stycznia 2012 - 17:44
#12
Napisano 07 stycznia 2012 - 17:59
#13
Napisano 07 stycznia 2012 - 18:02
A korzysta z imessagera i facetima?kurde,kumpel ma ipka z karta play i nie ma problemu...
#14
Napisano 07 stycznia 2012 - 18:10
#15
Napisano 07 stycznia 2012 - 18:19
#16
Napisano 07 stycznia 2012 - 18:28
---------- Wpis dodano o 18:28 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:26 ----------
No to teraz zabiłęś mi gwoździa, ja też muszę to uruchomić.A korzysta z imessagera i facetima?
Bezpłatne ale nie w PLAY tylko u operatorów którzy sprzedają produkty Apple
#17
Napisano 07 stycznia 2012 - 18:32
#18
Napisano 09 stycznia 2012 - 13:58
#19
Napisano 09 stycznia 2012 - 14:08
#20
Napisano 10 stycznia 2012 - 09:40
ja w zamian tego posiłkuję się aplikacją viber - działa bardzo fajnie i przynajmniej nie muszę płacić...
---------- Wpis dodano o 09:40 ---------- Poprzedni wpis dodano o 09:38 ----------
humeniukp, daj znać jaką odpowiedź dostaniesz !!!
#21
Napisano 21 stycznia 2012 - 13:21
dalsza część ciekawostek poniżej
polecam sprawdzić godziny i czas połączeń
poniżej odpowiedź z P4
" Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem Play24.
Uprzejmie informuję, że w historii połączeń na Pana koncie widnieje tylko jedno połączenie międzynarodowe wykonane w dniu 15 stycznia 2012 roku o godzinie 14:37 na numer 447704516305, trwało ono 3:11 minuty. Opłaty za wcześniejsze- przychodzące połączenie nie zostały pobrane.
Proszę więc o udanie się do serwisu w celu sprawdzenia telefonu, bad
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.
Z poważaniem
Daria Kurek
młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta"
#22
Napisano 04 marca 2012 - 16:58
#23
Napisano 04 marca 2012 - 18:42
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych