Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pulpit zdalny Mac OSx - Windows Server 2008 i drukowanie lokalne?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Grisza1991

Grisza1991
  • 10 postów

Napisano 18 lipca 2011 - 12:39

Witam! Noszę się z zamiarem kupna macbooka do użytku w firmie jednakże kilka programów niezbędnych do jej funkcjonowania napisane jest tylko i wyłącznie pod Windows. Razem z kolega wymyśliliśmy żeby programy pod Windowsa zainstalować na jego serwerze i łączyć się z nimi z poziomu maca przez Windows Server 2008. Wszystko było by super gdyby nie fakt iż serwer oddalony jest od firmy jakieś 100km, i tu nastaje problem. Czy jeżeli będę miał podpiętą drukarkę do maca po kablu (ew. sieciowo do routera u mnie) to czy będe mógł na niej drukować podczas sesji na WIN server, czy też tak jak sądzimy program będzie drukował na drukarce kolegi która jest połączona z serwerem u niego.Sprawa dość pilna więc jeżeli ktoś jest w temacie i potrafi mi odpowiedzieć to będę cholernie wdzięczny. Pozdr

#2 maxijazz

maxijazz
  • 303 postów

Napisano 19 lipca 2011 - 05:19

Help do Remote Desktop Connection by MS: You can print documents that are on your Windows-based computer to a printer that is connected to your Mac. To do this, you first have to share the printer with the Windows-based computer. After you make the printer available, the printer can be accessed on the Windows-based computer. If you save the connection file and log in with that connection file during later remote sessions, the printer remains available. Do any of the following: Make a printer available to the Windows-based computer On the RDC menu, click Preferences. Click Printers, and then select the Use a printer that is connected to the Mac check box. Select the printer that you want. Tips If you want to select a printer at the time that you print, select All printers. To save a connection file that includes access to the printer, on the File menu, click Save As, and then type a name for the connection file. Print a Windows-based document to a printer that is connected to a Mac On the Windows desktop, open and print the document that you want to print. Select the printer that you want to print to, and then click OK.

#3 kuniu

kuniu
  • 62 postów
  • SkądElblag

Napisano 19 lipca 2011 - 13:21

tu masz prosta rzecz. Jezeli masz drukarke sieciowa. To na serwerze windows 2008 zainstaluj ja i udostepnij. wtedy wszyscy beda mogli z niej korzystac- nawet ty na macu. Pamietaj aby zainstalowac na windowsie 2008 protokol apple talk :)

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych