Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak sieci, nie mogę dzwonić i nie można się do mnie dodzwonić, edge/3G działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 02 lutego 2011 - 13:18

Witam wszystkich. Mam nietypowy problem ze swoim iPhonem 3GS. Otóż po włożeniu karty SIM (norweska Lebara) telefon wykrywa operatora ale pokazuje brak sieci lub zero kresek. Nie można się przez to do mnie dodzwonić, ani ja nie mogę nigdzie zadzwonić. Z smsami jest taka sama sytuacja. Co najśmieszniejsze internet po edge lub 3G działa! Podobnie np. sprawdzanie stanu konta. Na innym telefonie (stary Ericcson) wszystko działa jak należy. Na poprzednim iPhonie 2G też wszystko działało. Wymieniłem nawet kartę sim u operatora ale nic się nie zmieniło. Dodam, że po włożeniu do 3GS karty Heyah lub Orange wszystko działa. Trochę o telefonie: iPhone 3GS 4.2.1 z jailbreakiem wgrany BB od ipada simlock ściągnięty ultrasn0wem (simlock był na Vodafone uk) Próbowałem reinstalować ultrasn0wa oraz czyścić ustawienia sieciowe i nic nie pomogło. Ma ktoś pomysł jak mogę rozwiązać ten problem?
  • 0

#2 -=JaMiRo=-

-=JaMiRo=-
  • 93 postów

Napisano 02 lutego 2011 - 23:35

Mam podobny problem tak jak i Ty. Na karcie Lebary mam straszne wachania zasiegu, albo non stop przelacza sie z jednej sieci na druga czy z Network na Telenor. Niby zasieg jest full, ale ani ja, albo ktos do mnie nie moze sie dodzwonic. Tak samo nie moge wyslac smsa. A kiedy uda mi sie nalaczyc polaczenie to po badzo krotkim czasie zrywa polacznie. Kiedy karte przeloze do nokii nie mam z tym problemu. Przylaczam sie z prosba o pomoc w rozwiazaniu problemu.
  • 0

#3 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 03 lutego 2011 - 09:35

Czyli nie jestem sam z tym problemem ;) Zauważyłem, że czasem telefon złapie pełny zasięg ale mimo to nie da się ani dzwonić ani smsować. Wina operatora? Chyba nie bo na każdym innym telefonie działa.
  • 0

#4 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 19 lutego 2011 - 11:58

Problem rozwiązany. Wgrałem wczoraj Custom FW 4.2.1 zrobiony Sn0wbreezem, aktywowałem telefon kartą Vodafone, wgrałem ultrasn0w, włożyłem kartę Lebary i wszystko działa ;)
  • 0

#5 Meduza

Meduza
  • 692 postów
  • SkądSkien, NO

Napisano 19 lutego 2011 - 13:25

Dobrze że rozwiązany, ale z ciekawości zapytam, karta aktywowana? Wiecie, fødsellnumer i sms?? PS, czasami Lebara ma "problemy" z samą sobą, i przy granicy szwedzkiej i w okolicach Lillehammer często się takie "anomalie" zdarzają.
  • 0

#6 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 20 lutego 2011 - 11:35

Karta była oczywiście aktywowana przez biuro obsługi klienta. Mieszkam koło Kongsbergu i rzeczywiście czasem zasięg spadał np. do jednej kreski ale nigdy nie było problemów z połączeniem - nawet przy tak niskim sygnale. Wydaje mi się, że problemem musiał być jailbreak wykonany redsn0wem.
  • 0

#7 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 lutego 2011 - 11:11

Problem się powtórzył po trzech dniach... Rozmawiałem z rodziną przez telefon koło 21 w niedzielę i wszystko było ok. Narzeczona po 21 wysłała mi smsa i ten już nie doszedł. Wgrałem od nowa oprogramowanie, z Cydii zainstalowałem tylko ultrasn0w i problem zniknął... znowu na trzy dni. Dzisiaj rano narzeczona próbowała do mnie zadzwonić i niestety nie udało jej się. Nie mam już pojęcia co to może być. Nie chce mi się co trzy dni instalować oprogramowania :P
  • 0

#8 Meduza

Meduza
  • 692 postów
  • SkądSkien, NO

Napisano 23 lutego 2011 - 12:04

yyy... muszę Cię zmartwić/ucieszyć. Dzisiaj rano dzwoniłem do swojego taty (ma nokię w Lebarze) i się nie udało.... Mamie również nie, ale siostrze już tak. wszystko w przeciągu 4 minut. Może to nie wina oprogramowania, tylko sieci? ;D A to ze akurat robiłeś JB to zbieg okoliczności? Nie wiem, mówię jak jest. ja jestem z rodziną w Chess, ale tata ma 2gi tlf w Lebarze, i on czasami właśnie tak działa. Nie wiem czy to pomoże..
  • 0

#9 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 23 lutego 2011 - 13:05

Problem musi być w telefonie lub oprogramowaniu bo np. po przełożeniu karty do starego Ericssona wszystko działa jak trzeba. Myślałem dzisiaj o zmianie operatora ale Lebara nie ma sobie równych jeżeli chodzi o połączenia do Polski ;) Lebara 0,39NOK/min, a Chess chyba 6,50NOK/min
  • 0

#10 Meduza

Meduza
  • 692 postów
  • SkądSkien, NO

Napisano 23 lutego 2011 - 13:21

to ja nie wiem xD no tak, w abonamencie rzeczywiście dużo płacę.. ; / Ale w chessie do innych w Norwegii jest prawie za darmo, a w mojej rodzinie jak ktoś chce zadzwonić do PL bierze tlf Taty z Lebary : D chess-chess 0.00 a chess-alle i Norge 0.69/min. do polski masakra jedynie ;) A jeśli chodzi o problem z telefonem, to już nie mam pojęcia.
  • 0

#11 svirus

svirus
  • 2 postów

Napisano 29 marca 2011 - 07:08

To jaWas zdzwie.... od dluzszego czasu mam ten sam problem z karta oryginalna Orange. po aktualizacjach zaczalem miec ten problem, ale zbieglo sie to z problemami orange pod koniec 2010. Co ciekawe, jak nie mialem zasiegu (brak sieci) to tak samo bylo w innych telefonach (nawet starych nokiach) Internet dziala, ale jak mam zero kresek zasiego. Zglaszanie problemu do BOK Orange nic nie dalo :P
  • 0

#12 Serafin__

Serafin__
  • 196 postów
  • SkądScunthorpe, UK

Napisano 13 kwietnia 2011 - 18:20

I ja mam taki sam problem ze swoim iPhonem 3gs... wyświetla ze Orange... internet przez 3G zasuwa ale zadnej kreski i nie mozna dzwonić ani smsów wysyłać..

Mam baseband z ipada i soft 4.3.1 do tego ultrasnowem 1.2.1 sciągałem simlocka...

---------- Wpis dodano o 18:20 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:14 ----------

...aha przez pierwsze dwa dni po zdjęciu simlocka ultrasnowem wszystko było ok... teraz jest juz lipa...
  • 0

#13 siebek

siebek
  • 49 postów
  • SkądKielce

Napisano 13 kwietnia 2011 - 21:55

Ja już sobie dałem spokój z szukaniem rozwiązania. Może winne jest BB z ipada? Ogólnie zauważyłem, że mój telefon nie działa z nadajnikami telenor. Natomiast na nadajnikach netcom działa. Jak do tego doszedłem? Otóż po włożeniu karty Heyah, telefon łapie sieć netcom i działa bez żadnych problemów. Kłopoty zaczynają się gdy gdzieś pojadę i złapie mi nadajnik telenora. Wtedy automatycznie wszystko prócz internetu przestaje działać.
  • 0

#14 jur275

jur275
  • 1 postów

Napisano 05 maja 2011 - 20:11

Witam wszystkich Mam podobny problem, przynajmniej tak mi się wydaje. Kupiłem Iphone 3g 16gb na alledrogo, bez simlocka wszystko teoretycznie w porządku. Na moim IP działają karty Orange, Plus, Play. Heyah niestety nie. Wykrywa operatora (napis ERA 3G lub E-w przypadku wyłączonego 3G) lecz zero zasięgu, internet hula jak miło, gps działa, połączenia i sms wych. i przychodzące nie działają. Myślałem że jest to wina karty (zużycie mechaniczne)kupiłem więc świeży starter i nadal nic. Napisałem maila do Heyah z moim problemem czekam na odpowiedź, szukając w międzyczasie odpowiedzi na różnych forach. Ostatnio kupiłem starter Play Fresh-działa choć musiałem aktywować go poprzez inny telefon(Iphone jakby nie potrafił nawiązać połączenia z siecią po raz pierwszy-jednak operatora wykrywał= POL 3G). Niestety po krótkim czasie zadowolenie zniknęło, ponieważ od czasu do czasu(najczęściej raz dziennie) iphone gubi zasięg i nie jest w stanie go przywrócić. Muszę włożyć kartę do innego telefonu, uruchomić go, karta łapie zasięg, po czym przekładam ją do Iphona i działa ponownie, można dzwonić. Pytanie teraz z mojej strony czy jest to wina oprogramowania czy też karty, lub też felernego egzemplarza. Telefon jest prawdopodobnie z Anglii (wtyczka do ładowarki inna niż polska), choć sugerując się listą ze strony simlock.pl modeli, model mojego telefonu pasuje do Polskiego Orange lub Ery: MB496PL Posiada iOS 4.2.1 bez JB firmware 5.15.04 Pozdrawiam I przepraszam Moderatorów, za wpis o 3g w 3gs
  • 0

#15 julsza3892

julsza3892
  • 1 postów

Napisano 23 stycznia 2012 - 12:59

Brak sieci w iphonie 4 po przekroczeniu granicy (szwecja,norwegia) Witam, Moze zaczne od poczatku. Jakies 2 miesiace temu kupilam iphona 4 na allegro(podobno z irlandi) bez simlocka.Wszystko dzialalo bez zarzutow do czasu gdy nie wrocilam do Norwegi;/.Dodam jeszcze , ze bylam w Czechach i Hiszpanii i tel dzialal, wykrywal siec.Po czym ostatni raz zlapal siec na promie przeplywajac przez Niemcy,potem zjezdzajac z promu w Szwecji brak sieci,sprawdzilam internet i dzialal.Myslalam ,ze to wina kart sim,wiec zmienilam na inna i tak samo brak sieci...Po czym karty w innch tel dzialaja .Spradzalam juz wszystkie funkcje na szukanie sieci ,wylanczalam go,tryb samolot,i nic...szuka sieci po czym brak sieci.... Bardzo prosze o jakies wskazowki co moglo sie stac,bo juz nie mam pomyslu co mam robic.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych