Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Find my iPhone / Znajdź mój iPhone - sensowność aplikacji i usługi.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
72 odpowiedzi w tym temacie

#26 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 25 listopada 2010 - 15:24

no mam, no na stronie tytulowej programu


nie wporwadzasz tego w programie, chcesz namierzać programem z IP tego IP?

namierzać będziesz poprzez strone http://www.me.com/ po wcześniejszym się zalogowaniu. żeby się zalogować trzeba założyć sobie konto w mobile me i dodać mobilme jako nowe konto mailowe i tam wpisać ID I hasło ustawić FindmePhone na TAK i będzie działało.

2 min googlania.
How to Set Up Free Find My iPhone on iPhone 4/iPod Touch 4G/iPad

#27 alicjag3

alicjag3
  • 676 postów
  • Płeć:

Napisano 25 listopada 2010 - 16:39

może to glupie pytanie ale na stronie mobileme nie widze opcji rejestracji

#28 horyzont

horyzont
  • 1 345 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:00

Kurcze mogli by to dac tez na inne modele iphonow no :/

#29 xrey

xrey
  • 190 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:02

Kurcze mogli by to dac tez na inne modele iphonow no :/


Na iPhone 3G działa.

Dołączona grafika

#30 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 25 listopada 2010 - 17:09

może to glupie pytanie ale na stronie mobileme nie widze opcji rejestracji


A co Ty chcesz rejestrować? Nie masz konta, przez które kupuje się aplikacje? ... No chyba, że wszystkie ukradłaś.

#31 horyzont

horyzont
  • 1 345 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:09

w sensie, że usługa za darmo, właśnie przed chwilą zrobiłem tak jak podał zientekk i wyskoczyła mi informacja, że tylko dla iphone 4, ipad, ipod touch jest za darmo :/

#32 xrey

xrey
  • 190 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:14

Nie prawda, jak sprawdzasz przez stronę to działa na iPhone 3G, wiec na innych pewnie też.
Konfigurowałem tak jak jest tu:
Tutorial od Apple

Edit:
Nie tylko przez stronę, aplikacja Find My iPhone na iPhone3G też się instaluje i działa...

#33 horyzont

horyzont
  • 1 345 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:20

xrey dochodzę do punku 4. Podaje mój apple id (gdyz konta mobile me nie posiadam) mieli po czym wyskakuje informacja: "Urządzenie nie obsługiwane. Ten iPhone nie pozwala używać bezpłatnej usługi MobileMe" i do wyboru OK albo Więcej...jak klikam na więcej przenosi mnie do informacji o mobileme, jak klikam OK nic się nie dzieje (w sensie, że nie mogę nic dalej zrobić oprócz Anuluj.

#34 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 listopada 2010 - 17:25

Wpisz login i hasło, na które kupujesz aplikacje w iTunes.


Nieprawda, alicjag3 ma rację. Wpisujac login i hasło którego używa się do nabywania aplikacji w iTunes wyskakuje powiadomienie o koniecznośći aktywacji usługi mobile me na tym koncie i od razu wysyła nas do zakupu abonamentu.

---------- Wpis dodano o 17:22 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:21 ----------

namierzać będziesz poprzez strone http://www.me.com/ po wcześniejszym się zalogowaniu. żeby się zalogować trzeba założyć sobie konto w mobile me i dodać mobilme jako nowe konto mailowe i tam wpisać ID I hasło ustawić FindmePhone na TAK i będzie działało.]


Nie będzie działało, gdyż wyskoczy powiadomienie o tym, że ten apple id jest już uzywany na innym koncie.

---------- Wpis dodano o 17:25 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:22 ----------

może to glupie pytanie ale na stronie mobileme nie widze opcji rejestracji


Robisz tak, że zakładasz nowe DARMOWE konto MobileMe (będzie do tego na dole specjalny przycisk), tak jak normalnie sie konfiguruje maila w mail.app
Niestety potrzebny będzie drugi mail bo zakłądasz drugie apple id i dopierdo z niego zadziała findy my iphone. Operację tą jednak musisz przeprowadzać na iPhone 4 z iOS 4.2.1. Powodzenia.

#35 xrey

xrey
  • 190 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2010 - 17:31

xrey

dochodzę do punku 4. Podaje mój apple id (gdyz konta mobile me nie posiadam)

mieli

po czym wyskakuje informacja:
"Urządzenie nie obsługiwane. Ten iPhone nie pozwala używać bezpłatnej usługi MobileMe" i do wyboru OK albo Więcej...jak klikam na więcej przenosi mnie do informacji o mobileme, jak klikam OK nic się nie dzieje (w sensie, że nie mogę nic dalej zrobić oprócz Anuluj.


No nie wiem, ja mam iPhone 4, iPnone 3G i iPada. Pierwszą konfiguracje przeprowadziłem na iPadzie potem na reszcie sprzętu. Więc wychodzi na to, że uaktywnić usługę trzeba na iPhone 4 lub iPad a potem można podpiąć starsze urządzenia. Poproś kogoś z iPhonem 4 żeby na Twojego maila uaktywnił Ci usługę i na iPhone 3G też będzie śmigać. Z drugiej strony apple trochę przegina...

EDIT:
A oczywiście podawałem dane do konta takie jak mam w appstore (mail hasło) i to wystarczyło.

#36 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 25 listopada 2010 - 21:46

O faken ludzie! Czytajcie forum! Pewnie ze ta usluga za free tylko na ip4 pisane bylo o tym setki razy! Gdzie wy zakladacie te konta kurde? Czytac nie umiecie po ang to skorzystajcie z translatora google cale strony tlumaczy!
W tym linku co podalem jak byk napisane jest add free acount i przycisk jest w konf konta mailowego jak dodaje sie mobileme!

screen konf mobile me i tam jest przycisk CREATE FREE APPLE ID

Dołączona grafika

#37 CeBeeR

CeBeeR
  • 1 362 postów
  • SkądUK

Napisano 26 listopada 2010 - 02:22

Pewnie ze ta usluga za free tylko na ip4 pisane bylo o tym setki razy! Gdzie wy zakladacie te konta kurde? Czytac nie umiecie po ang to skorzystajcie z translatora google cale strony tlumaczy!


Prawda... i nieprawda:

Na iPhone 3G działa.

Dołączona grafika


Ja napiszę również, że usługa ta działa na moim iPodzie Touch 2G (zwany iPodem Touch 3G) 8GB, z softem 4.2.1 - dlaczego działa? Dlatego, że zarejestrowanie się do tej usługi rozpoczęliśmy od urządzenia uprzywilejowanego - takiego jak iPhone 4 czy też iPad.
Mając te konto już stworzone - dodajemy poszczególne urządzenia.

#38 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 26 listopada 2010 - 06:50

No to jest metoda na obejscie :) polak potrafi. Pzdr

#39 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 listopada 2010 - 11:22

Ja nie zakładałem konta - podałem swój Apple ID, zaakceptowałem regulamin i niczego więcej nie musiałem robić.

#40 CeBeeR

CeBeeR
  • 1 362 postów
  • SkądUK

Napisano 26 listopada 2010 - 11:34

No to jest metoda na obejscie :) polak potrafi.


Nie wiem czy to takie obejście jest. Posiadam iPada, posiadam niezbędne oprogramowanie na nim - wszystko legalnie. Dostaję możliwość korzystania z konta MobileME - konto jest stworzone jedno, powiązane z moją osobą / moim loginem, nie zaś z konkretnym urządzeniem.
Upgrade softu w iPod Touch do najnowszej wersji 4.2.1 wykonałem również legalnie. Aplikację "Find my..." pobrałem LEGALNIE z AppStore, gdzie widzisz tu "obejście"?

Pomijam już fakt, że pod znakiem zapytania widzę docelowe korzystanie z tej usługi. Ciekawiły mnie różne wpisy w tym wątku i chciałem się przekonać jak będzie w moim przypadku.

Jeżeli pojawi się soft 4.2.2 który zablokuje możliwość korzystania z tejże usługi dla np. iPhone, czy w starszych iPodach Touch - płakać nie będę.

#41 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 26 listopada 2010 - 11:37

Nieprawda, alicjag3 ma rację. Wpisujac login i hasło którego używa się do nabywania aplikacji w iTunes wyskakuje powiadomienie o koniecznośći aktywacji usługi mobile me na tym koncie i od razu wysyła nas do zakupu abonamentu.[COLOR="Silver"]


Nieprawda, wpisałem login i hasło, którego używam do zakupów i działa, nic nie aktywowałem, włączałem etc, dodałem konto MobileMe i tyle, kawałek wyżej potwierdził to również Davvido.

#42 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 26 listopada 2010 - 11:45

Nie wiem czy to takie obejście jest. Posiadam iPada, posiadam niezbędne oprogramowanie na nim - wszystko legalnie. Dostaję możliwość korzystania z konta MobileME - konto jest stworzone jedno, powiązane z moją osobą / moim loginem, nie zaś z konkretnym urządzeniem.
Upgrade softu w iPod Touch do najnowszej wersji 4.2.1 wykonałem również legalnie. Aplikację "Find my..." pobrałem LEGALNIE z AppStore, gdzie widzisz tu "obejście"?

Pomijam już fakt, że pod znakiem zapytania widzę docelowe korzystanie z tej usługi. Ciekawiły mnie różne wpisy w tym wątku i chciałem się przekonać jak będzie w moim przypadku.

Jeżeli pojawi się soft 4.2.2 który zablokuje możliwość korzystania z tejże usługi dla np. iPhone, czy w starszych iPodach Touch - płakać nie będę.


Nie twierdzę że ukradłeś masz jedno z urządzeń które dostało tę usługę więc jest ok inaczej byś nie aktywował, chodziło mi tylko że w ten sposób możesz dołączyć inne swoje urządzenia które w pojedynkę nie miały by takiej możliwości i tu chodziło mi że obejście.

#43 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 26 listopada 2010 - 13:36

Nieprawda, wpisałem login i hasło, którego używam do zakupów i działa, nic nie aktywowałem, włączałem etc, dodałem konto MobileMe i tyle, kawałek wyżej potwierdził to również Davvido.


Dobra coś sie zmieniło od czasu w którym ja to robiłem. Przed chwilą aktywowałem FmI na koncie do zakupów.
Ale gdy robiłem to po raz pierwszy nie było takiej możliwośći o co zresztą prułem sie w temacie poświeconym iOS 4.2 na jakąś godzinę przed wyjściem 4.2 oficjalnie.

#44 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 26 listopada 2010 - 14:57

Dobra coś sie zmieniło od czasu w którym ja to robiłem. Przed chwilą aktywowałem FmI na koncie do zakupów.
Ale gdy robiłem to po raz pierwszy nie było takiej możliwośći o co zresztą prułem sie w temacie poświeconym iOS 4.2 na jakąś godzinę przed wyjściem 4.2 oficjalnie.


Dodawałem konto jakieś 4h przed wyjściem iOS 4.2.1 i też już działało, znaczy dodawało się poprawnie na iP, ale nie dało się zalogować przez www. Jakkolwiek, wpisujemy najpierw w iP, a potem dopiero możemy lokalizować.

#45 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 listopada 2010 - 16:44

Ktoś wspominał o łatwości wyłączenia tej usługi przez potencjalnego złodzieja, a wystarczy włączyć ograniczenia i już mamy problem z głowy.

Dołączona grafika

#46 mark74

mark74
  • 116 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 26 listopada 2010 - 19:40

dokładnie www i szukasz, a jak CI znajdzie 20m na ul takiej to lipa, ale bierzesz laptopa z netem i czekasz jak ktos wyjdzie tylko na zew pomieszczenia to namierzy go z dokładnością do 1-2m co już pozwoli ustalić kto go ma.

Testowałem u siebie w domu to niestety jest sygnał tylko z BTS-a za to w pracy siedząc w budynku namierza go idealnie, poczekałbym na 16:00 aż ludzie opuszczą budynek i wtedy namierzał ponownie.

wiadomo że 100% Ci nie da na znalezienie ale zwiększa szanse, niż bez tej usługi.

wskazówki:

dziś dokonałem kilka zmian które miały by na celu wzrost tego właśnie % na znalezienie telefonu:

- wyłączyłem blokadę na kod po odblokowaniu telefonu, (jak ktoś znalazłby telefon który jest zablokowany i nie możliwy do używania to wyłączy go ew. zmieni soft i nici z naszego namierzania. Działający telefon przerobi na swój albo komuś sprzeda i tamten może go poużywa > % na to.

- zabezpieczyłem zmiany na kontach na hasło żeby nie wyłączył usługi
- zabezpieczyłem wył usług lokalizacyjnych ---//---

wiem że to i tak nigdy nie 100% ale zawsze zwiększa % i czas na namierzenia telefonu.

Pozdrawiam.

Dzieki za podpowiedz i tez ustawilem wszystko tak jak ty.Dziala super.

---------- Wpis dodano o 19:40 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:29 ----------

Prawda... i nieprawda:



Ja napiszę również, że usługa ta działa na moim iPodzie Touch 2G (zwany iPodem Touch 3G) 8GB, z softem 4.2.1 - dlaczego działa? Dlatego, że zarejestrowanie się do tej usługi rozpoczęliśmy od urządzenia uprzywilejowanego - takiego jak iPhone 4 czy też iPad.
Mając te konto już stworzone - dodajemy poszczególne urządzenia.


Witajcie wlasnie aktywowalem Find my iPhone na swoim iphone4 oraz sprobowalem czy zadziala na iPhone 3GS.I wiecie co To dziala!Tak wiec dziala na iPhone4 oraz na iPhone3GS.Jestem zadowolony tym bardziej,ze dwa tygodnie temu zrezygnowalem z wersji darmowej MobileMe bo 79 euro to troche drogo choc sie wahalem.Teraz wiem,ze dobrze zrobilem.Szkoda mi tylko tych,ktorzy za te usluge juz zaplacili a teraz jest darmowa.

#47 zientekk

zientekk
  • 66 postów

Napisano 26 listopada 2010 - 20:24

Ciesze sie ze pomoglem. Ja wlasnie po dlugim czasie zaplacilem 160 na allegro w pn ;( Glownie dla tej uslugi, ale u Mnie kasa sie zwrocila, oddaly 2 osoby ktorym trzymam strony www na mobile me a i idisk igaleria sie przyda ;) poczte wole gmaila

#48 mark74

mark74
  • 116 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 26 listopada 2010 - 20:50

Poczte tez mam gmaila ale w me bylo to dobre,ze maila miales bezposrednio na fona.

#49 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 27 listopada 2010 - 10:28

Poczte tez mam gmaila ale w me bylo to dobre,ze maila miales bezposrednio na fona.


Ustaw gmail po Exchange i będziesz miał tak samo - chyba, że pojawi u Ciebie się problem ze znakami też, niektórym działa idealnie.

#50 dliwski

dliwski


  • 15 306 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 listopada 2010 - 10:42

Niektórzy po prostu nie dostają niekompatybilnych maili. Powiadomienia z Allegro (nie o aukcjach, a o komentarzach) dalej nie mają polskich znaków. To samo dotyczy wiadomości z kont pocztowych Interii.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych