iPad do kupienia w Polsce
#1
Napisano 14 maja 2010 - 08:08
[URL="http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/tablety/878602_apple_ipad_a4_1ghz_9_7_16gb.aspx"]
iPad Apple 16GB Wi-Fi[/URL]
#2
Napisano 14 maja 2010 - 09:55
#3
Napisano 14 maja 2010 - 10:11
#4
Napisano 14 maja 2010 - 10:42
#5
Napisano 14 maja 2010 - 13:29
jeśli się to tyczy mojej wypowiedzi i sugerujesz, że ja nie mam iPada, to mogę tylko napisać, że sprzedaż iPada w cenie 2699zł mija się z celem i faktycznie uważam, że nie ma sensu umieszczać takiej oferty w cenniku, ale nie jest to problem.no tak, bo coz innego mogl bys powiedziec a zaleta jest taka, ze masz gwarancje sklepowa wraz z faktura i dostepne beda od reki w kazdym z punktow do ktorych sobie zamowisz
#6
Napisano 14 maja 2010 - 13:40
#7
Napisano 14 maja 2010 - 14:41
#8
Napisano 14 maja 2010 - 15:50
#9
Napisano 14 maja 2010 - 16:49
Nie wiem, czemu wiele osób pisze, że IPad zakupiony na Allegro nie ma gwarancji, totalna bzdura, każde urządzenie ma gwarancję i Apple będzie ją szanował, wystarczy przy zakupie, poprosić sprzedającego o rachunek z amerykańskiego sklepu, wiadomym jest, że przy takiej sprzedaży pośrednik zarabia, a serwis w Polsce gwarancje musi uznać i już.
Racja, podobnie mialem z macbookiem. Sprawdzilem na stronie apple (pomimo ze gwarancji tam nie bylo) i wyslalem do nich zdjecie paragonu i nie milegy 2 godziny a po numerze seryjnym gwarancje zaktualizowali i jest git
#10
Napisano 14 maja 2010 - 17:01
#11
Napisano 14 maja 2010 - 17:53
#12
Napisano 14 maja 2010 - 18:32
Ciekaw jestem skąd masz takie informacje odnośnie konieczności wysyłania sprzętu do kraju gdzie został on zakupiony...??? Ja sprzedaje sprzęt Apple wyłącznie pochodzący spoza granic Polski i jeszcze nie zdarzyło mi się ani żadnemu mojemu klientowi który musiał oddać sprzęt do naprawy serwisowej aby serwis go nie przyjął czy to w Polsce czy Szwecji, Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii itd.@elprezesso gwarancję masz, tylko musiałbyś wysłac iPada do stanów żeby ją wyegzekwować. a tutaj idziesz do Vobisu, oddajesz im sprzęt, a co sie stanie z nim dalej to już nie Twój problem. W Polsce zapewne napraw gwarancyjnych dokonywać będzie można dopiero w okolicach jesieni, jak zawita u nas ipad.
Komputery sprzedane w USA naprawiane sa bez problemu w Polsce (np. Cortland), Szwecji, Niemczech - kupione w Szwecji w Polsce, Rosji, Czechach, Francji itd. Autoryzowany serwis po prostu sprawdza czy gwarancja obowiązuje na stronie Apple i jesli tak to naprawia.
#13
Napisano 14 maja 2010 - 18:48
#14
Napisano 14 maja 2010 - 18:49
Ciekaw jestem skąd masz takie informacje odnośnie konieczności wysyłania sprzętu do kraju gdzie został on zakupiony...??? Ja sprzedaje sprzęt Apple wyłącznie pochodzący spoza granic Polski i jeszcze nie zdarzyło mi się ani żadnemu mojemu klientowi który musiał oddać sprzęt do naprawy serwisowej aby serwis go nie przyjął czy to w Polsce czy Szwecji, Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii itd.
Komputery sprzedane w USA naprawiane sa bez problemu w Polsce (np. Cortland), Szwecji, Niemczech - kupione w Szwecji w Polsce, Rosji, Czechach, Francji itd. Autoryzowany serwis po prostu sprawdza czy gwarancja obowiązuje na stronie Apple i jesli tak to naprawia.
Nie chodzi o to żeby odesłać sprzęt tam gdzie został kupiony. Chodzi o to żeby go odesłać do kraju w którym gwarancja na niego jest przez Apple realizowana. W przypadku iPada tak nie będzie do momentu pojawienia się urządzenia w oficjalnej sprzedaży w Polsce. Tak więc nawet jak sobie kupisz iPada z Allegro albo sam pojedziesz do Nowego Jorku po niego a po miesiącu Ci się zepsuje to będziesz musiał wsiąść w autobu/pociąg/samolot i udać się do zachodnich sąsiadów aby tam realizować gwarancję.
#15
Napisano 14 maja 2010 - 20:02
#16
Napisano 14 maja 2010 - 20:12
a gwarancja jest międzynarodowa i już
Nie ma międzynarodowej gwarancji na iPada - jest TYLKO w tych krajach w których oficjalnie przez Apple jest sprzedawany!!!
#17
Napisano 14 maja 2010 - 21:30
jeśli się to tyczy mojej wypowiedzi i sugerujesz, że ja nie mam iPada, to mogę tylko napisać, że sprzedaż iPada w cenie 2699zł mija się z celem i faktycznie uważam, że nie ma sensu umieszczać takiej oferty w cenniku, ale nie jest to problem.
oj za bardzo wziales to do siebie
#18
Napisano 14 maja 2010 - 22:31
Komputery sprzedane w USA naprawiane sa bez problemu w Polsce (np. Cortland), Szwecji, Niemczech - kupione w Szwecji w Polsce, Rosji, Czechach, Francji itd. Autoryzowany serwis po prostu sprawdza czy gwarancja obowiązuje na stronie Apple i jesli tak to naprawia.
Blade, nie pisałem o sytuacji produktów Apple w ogóle, ale o sytuacji iPad'a, analogicznej w naszym kraju do sytuacji pierwszego iPhone'a.
#19
Napisano 15 maja 2010 - 07:42
#20
Napisano 15 maja 2010 - 08:28
#21
Napisano 15 maja 2010 - 08:39
#22
Napisano 15 maja 2010 - 09:17
Powinni go za darmo rozdawać...Ipad powinien kosztować 999 zł
ciężko, żeby kosztował mniej niż (3.2x 500) * 1,22, co daje nam 1950zł w przeliczeniu na złotówki, bezpośrednio z dolara. Jak wiemy u nas ma szansę kosztować bardziej po europejsku, czyli ok. 2100zł, bo przeliczamy z € i dokładamy nasz VAT (wyliczone specjalnie dla złego ducha;) )prędzej 1500zł (499$) i to byłaby uczciwa cena, ale przecież to apple. nie może być tanie
Trzeba przyznać, że Blade się nie popisał, a Klimer od początku ma rację. A to wszystko dlatego, że:Blade, nie pisałem o sytuacji produktów Apple w ogóle, ale o sytuacji iPad'a, analogicznej w naszym kraju do sytuacji pierwszego iPhone'a.
Nie ma międzynarodowej gwarancji na iPada - jest TYLKO w tych krajach w których oficjalnie przez Apple jest sprzedawany!!!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych