Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S - spadek bateri przez noc nawet do 40%


Najlepsza odpowiedź Funkorama , 29 czerwca 2016 - 11:07

A czy sprawdzałes pojemność baterii?

Okazuje się, iż bateria była sprawna w 100%, problem leżał na jakimś wadliwym cośku na płycie głównej, tyle udało mi się dowiedzieć, teraz czekam na wiadomość kiedy będzie na mnie czekał "Nowy Serwisowy" telefon, czyli pewnie refubrished, ale wole taki a sprawny w 100% niż nowy a wadliwy :> Zatem moja historia się powoli kończy..oby :D

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Funkorama

Funkorama
  • 8 postów
  • SkądGdynia

Napisano 04 czerwca 2016 - 09:16

Witam, ostatnio mam wielki problem z ip6s.

Używam telefonów appla od czasów 3gs i nigdy nie miałem tego problemu, ostatnio zakupiłem ip6s (luty 2016) i byłem bardzo zadowolony z bateri, wiadomo początkowo spadała w oczach ponieważ bawiłem się nowym nabytkiem, przez noc spadało max 5% ustawienia moje to zawsze były, odświeżanie wyłączone, tło wyłączone, brak push itd, jasność 25% manualnie ustawiona, telefon trzymał nawet do 2dni, potem kupiłem Apple Watch i sprawa baterii jeszcze lepiej wyglądała bo po całym dniu w pracy korzystając z ip + aw wracałem do domu mając 60/65% baterii...

 

ostatnio zauważyłem na wyświetlaczu biały jasny punkt i tym samym bateria zaczeła znikać w oczach, telefon mając 30% nie potrafił wytrzymać całej nocy, ustawienia się nie zmieniły, najnowszy soft 9.3.2 Aw os 2.2.2...nie może wytrzymać jednego dnia, ba, nie potrafi połowy dnia wytrzymać pomimo użycia AW...próbowałem wszystkiego, różne softy 9.3.1/9.3.2./9.3.3 beta, nic! próbowałem bez zegarka, na wifi bez wifi itd...sprawa wygląda teraz tak że telefon na 8h gotowośći ma użyte 35min gotowości i ze 100% do 65% przez noc - telefon nie był dotykany..

 

chyba zaniosę na serwis appla bo już mi ręce opadają, pierwszy telefon na którym się tak ogromnie zawiodłem, 3gs - 4gs - 5s - 6s moja historia z telefonami 6s przyprawia mi najwięcej nerwów, ktoś z was się spotkał z czymś takim ? jakieś rady czy serwis ? Dziękuję za odpowiedzi 



#2 AppleMobile.pl

AppleMobile.pl

  • 477 postów
  • Płeć:
  • SkądSzczecin, Wojska Polskiego 50, tel:889277288

Napisano 19 czerwca 2016 - 19:48

Ten biały punkt to mi się wydaje, że jest w twoim problemie kluczowy. Takie punkty pojawiają się, gdy do telefonu dostanie się ciecz (ciecz na podświetleniu). To by tez tłumaczyło szybkie rozładowywanie baterii. Ja bym szukał serwisu.


AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL


#3 Funkorama

Funkorama
  • 8 postów
  • SkądGdynia

Napisano 21 czerwca 2016 - 10:35

Ten biały punkt to mi się wydaje, że jest w twoim problemie kluczowy. Takie punkty pojawiają się, gdy do telefonu dostanie się ciecz (ciecz na podświetleniu). To by tez tłumaczyło szybkie rozładowywanie baterii. Ja bym szukał serwisu.

Telefon poszedł na serwis z opisanymi problemami i został wymieniony ekran na nowy, nie dostałem refubrished tylko wymienili część, i... został znowu wysłany na serwis gdyż ekran co prawda już bez białego punktu ale za to w momenci naciskania go np do 3d touch górna część ekranu zaczęła falować ciemnym odcieniem taki pasek który można było przeciskać w górę....oraz bateria została nieruszona, ta sama i nie muszę dodawać iż telefon stracił w drodze z serwisu do domu nie używając go całe 9% :> Serwis zaznaczył iż telefon przeszedł wszystkie rygorystyczne testy i zdał je....zatem wrócił z serwisu w gorszym stanie niż wysłałem, zobaczymy co teraz się stanie jak dostane go ? czy orientujecie się jak to wygląda kiedy telefon zostanie oddany na serwis 3 raz z tego samego powodu czy wtedy wymiana na nowy ?



#4 Funkorama

Funkorama
  • 8 postów
  • SkądGdynia

Napisano 25 czerwca 2016 - 11:39

Telefon poszedł na serwis z opisanymi problemami i został wymieniony ekran na nowy, nie dostałem refubrished tylko wymienili część, i... został znowu wysłany na serwis gdyż ekran co prawda już bez białego punktu ale za to w momenci naciskania go np do 3d touch górna część ekranu zaczęła falować ciemnym odcieniem taki pasek który można było przeciskać w górę....oraz bateria została nieruszona, ta sama i nie muszę dodawać iż telefon stracił w drodze z serwisu do domu nie używając go całe 9% :> Serwis zaznaczył iż telefon przeszedł wszystkie rygorystyczne testy i zdał je....zatem wrócił z serwisu w gorszym stanie niż wysłałem, zobaczymy co teraz się stanie jak dostane go ? czy orientujecie się jak to wygląda kiedy telefon zostanie oddany na serwis 3 raz z tego samego powodu czy wtedy wymiana na nowy ?

 

Teraz robi się ciekawiej bo... pani z serwisu z którą się kontaktowałem potwierdziła wadę baterii, ALE podłączona pod program testujący pokazuje iż wszystko jest w normie, i teraz telefon wysłany do apple będzie odesłany ale potwierdza pani to o czym mówiłem i...i telefon od 20,06 w diagnozie i nie wiedzą co z tym zrobić :D Super :> O ekranie nie wspominam... 



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 27 czerwca 2016 - 23:55

... czy orientujecie się jak to wygląda kiedy telefon zostanie oddany na serwis 3 raz z tego samego powodu czy wtedy wymiana na nowy ?

Jeżeli reklamujesz z tytułu gwarancji (a nie rękojmi u sprzedawcy) to ilość napraw (nawet z tego samego powodu) może być dowolnie duża.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 jointpocket

jointpocket
  • 179 postów

Napisano 28 czerwca 2016 - 16:46

A czy sprawdzałes pojemność baterii?

#7 Funkorama

Funkorama
  • 8 postów
  • SkądGdynia

Napisano 29 czerwca 2016 - 11:07   Najlepsza odpowiedź

A czy sprawdzałes pojemność baterii?

Okazuje się, iż bateria była sprawna w 100%, problem leżał na jakimś wadliwym cośku na płycie głównej, tyle udało mi się dowiedzieć, teraz czekam na wiadomość kiedy będzie na mnie czekał "Nowy Serwisowy" telefon, czyli pewnie refubrished, ale wole taki a sprawny w 100% niż nowy a wadliwy :> Zatem moja historia się powoli kończy..oby :D



#8 mocibo

mocibo
  • 16 postów

Napisano 16 maja 2017 - 20:57

Okazuje się, iż bateria była sprawna w 100%, problem leżał na jakimś wadliwym cośku na płycie głównej, tyle udało mi się dowiedzieć, teraz czekam na wiadomość kiedy będzie na mnie czekał "Nowy Serwisowy" telefon, czyli pewnie refubrished, ale wole taki a sprawny w 100% niż nowy a wadliwy :> Zatem moja historia się powoli kończy..oby :D

Jak dokładnie skończyła się Twoja historia? Mam identyczne objawy. niestety mój jest po gwarancji



#9 kolatek

kolatek
  • 9 postów

Napisano 21 maja 2017 - 18:30

Witam, możliwe że jest to wina układu ładowania U2. Dzieje się tak od ładowarek samochodowych lub nieoryginalnych sieciowych. Więcej informacji tutaj https://icure.pl/naprawa/wymiana-u2-iphone/



#10 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 maja 2017 - 08:22

Witam, możliwe że jest to wina układu ładowania U2. Dzieje się tak od ładowarek samochodowych lub nieoryginalnych sieciowych. Więcej informacji tutaj https://icure.pl/nap...iana-u2-iphone/

 

Od kiedy w 6s występuje układ U2? Widzę, że część serwisów schematów nie czyta, U2 to czas 5 i 5S, nawet rewizja układu uległa zmianie z 1610A1 na 1610A2/A3



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maja 2017 - 08:38

Ja też piszę U2, bo tak potocznie się przyjęło nazywać ten układ. Jakbym wpisał dokładne oznaczenie ze schematu to i tak nikt nie będzie wiedział o czym mowa. Jak przyjdzie do Ciebie klient i powie, że chce wymienić U2 to chyba wiesz o co chodzi, więc nie wiem jaki jest sens zagłębiać się w techniczne szczegóły.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 RafalB82

RafalB82
  • 160 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 25 maja 2017 - 08:44

więc nie wiem jaki jest sens zagłębiać się w techniczne szczegóły.

 

Techniczne aspekty bez technicznych szczegółów...jeszcze rozumiem zwykłego użytkownika ale opinia serwisu?



#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 maja 2017 - 09:11

To jest forum i tutaj nikomu nie są potrzebne dokładne oznaczenia układów, bo zaglądają tutaj osoby, które nie mają o tym pojęcia. Technik wie co do niego należy i jego w tym głowa aby  znać oznaczenia układów. Zwykłemu klientowi albo osobie na forum do niczego to nie jest potrzebne, bo i tak większość osób nic z tego nie rozumie. Jak będziesz pisał do mnie czy na jakimś technicznym, specjalistycznym forum to wskazane opisywać dokładnie o co chodzi, tutaj nie ma takiej potrzeby. I wcale nie uważam aby to świadczyło o braku wiedzy czy profesjonalizmu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych