Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

SZUKASZ PROGRAMU? PRZECZYTAJ



Poszukujesz programu dla OS X? Nie zakładaj nowego tematu. Zadaj pytanie w jednym z tych tematów:

Programy: http://myapple.pl/programy/220997-po...ikacji___.html

Programy z MacAppStore: http://myapple.pl/mac-app-store/2191...aplikacji.html

Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
2 z 2 < >

Zatytułuj wątek tak, żeby jego nazwa od razu coś mówiła.

Wątki nazwane 'mam problem z...' (lub wszelkie ich modyfikacje, zwłaszcza samo 'mam problem') nie mówią absolutnie nic, kiedy się je przegląda. Tak samo te, które w tytule zawierają szczątkowe informacje ('nie działa komputer' i tak dalej).

Pamiętajmy, że duża cześć Użytkowników nie czyta 'wszystkiego jak leci', tylko patrzy na tytuły wątków i wchodzi tylko w te, w których a) może pomóc; b) jest coś interesującego. Dlatego część Waszych problemów może długo pozostawać bez odpowiedzi. Do tego przecież forumowa wyszukiwarka oraz Google indeksują zawartość forum i potem w wynikach wyszukiwania widać właśnie tytuły wątków.

Dlatego właśnie wątki o tytule, które nic nie mówią będą (przy braku dyskusji) usuwane do kosza lub ich autorzy otrzymają stosowną nagrodę za robienie nieporządku i utrudnianie życia sobie i innym użytkownikom.
Zobacz więcej
See less

Mail.app - poczta.nazwa.pl - konfiguracja

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mail.app - poczta.nazwa.pl - konfiguracja

    Cześć,

    Na początku chcę podkreślić, że mam świadomość, że wątki na ten temat był już poruszane, jednak żadne z wymienionych tam rozwiązań u mnie nie zadziałało i nie chce odgrzewać starego kotleta.

    Problem jest taki, że po konfiguracji zgodnie z poradnikiem w nazwa.pl, poczta ani się nie ściąga, ani nie mogę jej wysłać. Dzwoniłem do biura obsługi klienta, polecono mi zmienić porty, jednak dalej bezskutecznie.

    Udało się komuś poprawnie skonfigurować? Jeżeli tak bardzo proszę o pomoc.

    Jest to dla mnie bardzo ważne. Proszę o pomoc. Jestem w stanie nawet zapłacić.

    Pozdrawiam,
    MacWojtek

  • #2
    A pokaż te ustawienia?
    ---
    Jestem Grammar Nazi. Nie znoszę błędów, leni, idiotów i hipsterów.
    NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
    NIE odpisuję na wiadomości najeżone błędami. Nie chce mi się męczyć oczu.

    Komentarz


    • #3
      W między czasie już usunąłem te dyzfunkcyjne konto w mail.app, także nie mam jak. Wszystko robiłem według kroków w konfiguracja poczty IMAP. Spróbowałem z konfiguracją dla wszystkich tam wymienionym klientów. Bardzo by było fajnie gdyby się pojawiła jakaś osoba która korzysta z poczta.nazwa.pl i mail.app.

      Komentarz


      • #4
        Witam, Czy ktoś się może już zmierzył z tą konfiguracją i mu działa?

        Komentarz


        • #5
          Witam,
          mi działa poczta z nazwa.pl w mail.app. Nie mniej jednak używam POP.

          Komentarz

          Pracuję...
          X