Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
No announcement yet.

logo za darmo:)

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

• logo za darmo:)

cześć
    muszę zrobić na szybko logo firmy
    jestem laikiem ale gdzieś wyczytałem że powinno być zrobione techniką wektorową/ bym później mógł dowolne powiększać/pomniejszać/wstawiać do np dokumentów/
    ściągnąłem triala 'vector designer' i wszystko byłoby OKI gdyby nie napis 'unlicensed....' na logo
    pobrałem też inkskape - niestety przy próbie włączenia otrzymuję:

czy znacie jakiś darmowy soft względnie podpowiedź czy koniecznie muszę to robić tą techniką?
    wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam

Niestety - według Twoich kryteriów wszystko płatne !!! Z darmowych - ersatz Gimp.

---- Dodano 23-08-2008 o godzinie 03:01 ----
    Z płatnych - pomijając Photoshopa - jest The Logo Creator, trial do pobrania przykładowo tu: Download The Logo Creator 5.1 for Mac Free Trial - The Logo Creator - Create custom, professional logos - Softpedia

---- Dodano 23-08-2008 o godzinie 03:39 ----
    Jedyne jego ograniczenie to znak wodny - chyba łatwe do ominięcia.
    Ostatnio edytowany przez madmax332; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

Komentarz

photoshopa?
      hmmmm posiadam takowego i nie brałem go pod uwagę
      muszę w takim razie pogrzebać
      dzięki baaaardzo!!!!!!

Komentarz

no i nie powinnieneś brać tego pod uwagę nadal. Photoshop mimo jakiejś tam implementacji wektorów, nie jest programem do tego przeznaczonym, bo od tego w pakiecie jest Illustrator. Ze starszych programów jest jeszcze Freehand, Macromedia wypuszczała 30'dniowe triale w pełnych wersjach, poszukaj gdzieś po sieci.

Komentarz

Ja chcesz to podeślij mi logo zrobione w vector designer. Zobaczę czy da się usunąć ten napis na pełnej wersji.
          Hej ho! Andy

Komentarz

Zamieszczone przez wieslawo Zobacz posta