Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń

W TYM DZIALE NIE ZADAJEMY PYTAŃ - ZASADY

Dział Komputery Apple - Rozmowy ogólne, jak sama nazwa wskazuje, służy do wolnej dyskusji,
np. o nowych narzędziach, wydarzeniach ze świata Apple, aktualnościach, przypuszczeniach, plotkach.

Od zadawania pytań jest dział Komputery Apple - Pytania i problemy, a pytania związane z wyborem sprzętu przed zakupem zadajemy w Jaki sprzęt wybrać.

Każdy temat z pytaniem, umieszczony w dziale Komputery Apple - Rozmowy ogólne
zostanie USUNIĘTY bądź PRZENIESIONY z działu, a jego autor - możliwe, że nagrodzony ostrzeżeniem.
Zobacz więcej
See less

iMac 21,5 - Plama na matrycy

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • iMac 21,5 - Plama na matrycy

    Kupiłem dokładnie 22 Grudnia dzisiaj pojawiło się takie plamsko że nie idzie, w najbliższych dniach komp wraca do cortlandu. Obawiam się że to walka z wiatrakami i jak sie kupu gówno to się gówno ma ale w końcu po coś ta gwarancja istnieje.

  • #2
    Czyli jednak widze ze dalej kupa jest wielka i nawet jak sie kupi bez widocznych felerow to tak naprawde nigdy sie nie jest pewnym czy cos nie wyskoczy...chyba jednak wstrzymam sie w takim razie z zakupem iMaca mimo ze mialem na niego nieodparta chetke

    Komentarz


    • #3
      No raczej problem istnieje i to nie mały, ale przy okazji wpisze na liste reklamacji strasznie charczący dysk Seagate.

      Komentarz


      • #4
        ale dyski chyba juz takie byly rowniez w poprzednich modelach. Kupilem alu iMaca mojej bylej jakis czas temu i od nowosci chodzil troszke jak traktor na wolnych obrotach Czyli to nie tylko bolaczka nowych modeli...jednak chyba to jest prawda ze ladny wyglad ale do srodka lepiej nie zagladac

        Komentarz


        • #5
          Ja się zastanawiam nad jego sprzedażą i zakupem PCta jeżeli ten problem będzie się powtarzał.

          Komentarz


          • #6
            Troche szkoda ze tak to wyszlo bo naprawde podobaja mi sie te iMaci. Jeszcze daje szanse Apple i czekam na odswiezenie lini macbookow pro-jesli to nie nastapi lub upgrade bedzie tylko zamydleniem oczu to niestety ale pojda ta sama droga...

            Komentarz


            • #7
              iMac 21,5' to chyba to samo co kiedyś 20', czyli najpodlejsza matryca. Może wymień na model z porządną matrycą.
              Ostatnio edytowany przez Witos; [ARG:4 UNDEFINED].
              [I]Witos[/I]

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Witos Zobacz posta
                iMac'a. 21,5' to chyba to samo co kiedyś 20', czyli najpodlejsza matryca. Może wymień na model z porządną matrycą.
                oj chyba nie - obydwa (21,5 i 27) podświetlone LED i w "lepszej" technologii

                Komentarz


                • #9
                  Powiedzcie mi czy ktoś z was wyszedł z takiej sytuacji ? Czy serwis pomoże na dłuższy okres niż kolejne 1,5 miesiąca ?

                  ---- Dodano 08-02-2010 o godzinie 17:00 ----
                  I do tego jeszcze mam 4 badpixele w dolnym rogu ekranu
                  Ostatnio edytowany przez seb235; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

                  Komentarz


                  • #10
                    Pomoże, pod warunkiem, że matryca, którą zamontują nie będzie miała wad sama w sobie, a to jest wielką niewiadomą.
                    Jedno co zrobiłbym w takim przypadku, to starał się jakoś zapobiec ewentualnym powtórkom przez uzgodnienie, że jeśli jeszcze raz się to stanie, wtedy od ręki dostaję nowy komputer. Zresztą, jeśli stanie się jeszcze raz, wtedy to trzecia usterka tego samego podzespołu, co kwalifikuje się do wymiany bez dodatkowych dyskusji.
                    Ostatnio edytowany przez Witos; [ARG:4 UNDEFINED].
                    [I]Witos[/I]

                    Komentarz


                    • #11
                      no własnie czy ktoś z Was otrzyamł nowy sprzęt po 3 naprawie tego samego podzespołu ? bardzo mnie to ciekawi
                      Mac Pro 4,1 quad core 2.66
                      EIZO S2433W
                      iPhone 5
                      Ipad 3 4G

                      Komentarz


                      • #12
                        Małe dokończenie poprzedniej mojej wypowiedzi. W prawie jest chyba, że trzecia nieudana naprawa kwalifikuje do wymiany sprzętu, a nie trzecia usterka. Czyli trza by oddać po raz trzeci i jeśli się zepsuje wtedy wymiana.
                        [I]Witos[/I]

                        Komentarz


                        • #13
                          Zdjęcie

                          Zdjęcie jest dość kiepskie ale problem widać odrazu

                          Komentarz


                          • #14
                            No widać że problem masz spory napisz jak oddadzą ci go z serwisu ;]
                            Odtwarzacz : iPod Touch 2g 16GB ;]
                            Telefon : Nawet ładny
                            Komputer : Prądu w domu nie mam :D

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Witos Zobacz posta
                              Małe dokończenie poprzedniej mojej wypowiedzi. W prawie jest chyba, że trzecia nieudana naprawa kwalifikuje do wymiany sprzętu, a nie trzecia usterka. Czyli trza by oddać po raz trzeci i jeśli się zepsuje wtedy wymiana.
                              Trzecia reklamacja tej samej usterki. Czyli jeśli raz zareklamujesz matrycę, raz dysk, a raz napęd DVD to nie kwalifikuję się to do wymiany. Jeśli jednak 3 razy powtórzy się ten sam problem z matrycę, pomimo napraw/wymian to wtedy powinieneś otrzymać nowy sprzęt. W praktyce - pewnie bez walki się nie obejdzie. I pamiętaj, żeby wszystkie Twoje zgłoszenia i odpowiedzi od nich mieć na piśmie, bo bez tego to potem nic nie wywalczysz.

                              Oczywiście już przy pierwszym zgłoszeniu reklamacyjnym możesz, jako sposób rozwiązania problemu, zażądać nowego sprzętu, jednak szanse na powodzenie są praktycznie zerowe i gwarant ma w tym przypadku prawo odmówić i wymienić tylko matrycę.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X