Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 3 < >

ZMIANA DOTYCZĄCA TEMATÓW O SIMLOCKU

Biorąc pod uwagę to co się dzieje na forum doszliśmy do wniosku, że garstka osób, która "zaoszczędziła" kilka zł nie może dezorganizować całego działu dziesiątkami tematów o simlocku tygodniowo.

Od tego momentu, temat simlocka na softach >4.1 poruszamy WYŁĄCZNIE w TYM TEMACIE, a na softach 3.x w TYM.


Dodatkowo utworzony został temat-poradnik Kompendium wiedzy na temat simlocków i sposobu ich ominięcia. Opisane są w nim wszystkie znane metody ominięcia simlocka dla wszystkich wersji iPhona i wszystkich wersji oprogramowania.

Wszystkie inne tematy dotyczące tej kwestii będą z forum usuwane, a ich autorzy będą otrzymywać ostrzeżenia, a w skrajnych przypadkach bany.
2 z 3 < >

ZASADY TWORZENIA TEMATÓW - REGULAMIN

Oto jak to wszystko ma wyglądać...

Tytuł tematu powinien składać się z:
  • prefiksu (który wybieramy przy tworzeniu nowego tematu np. [2G - 3.1.3])
  • krótki opis problemu, czyli nasz tytuł

Przykład:
[PREFIKS] Nazwa tematu
[2G - 3.1.3] Nie działa poczta

Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK!
SŁOWNIK JĘZYKA POLSKIEGO
Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!

Jednocześnie przypominamy:
  1. W pierwszej kolejności przeczytaj Regulamin MyApple.pl.
  2. Użyj opcji Zaawansowane szukanie, sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym.
  3. Zajrzyj do FAQ, najprawdopodobniej jest tam odpowiedź na Twoje pytanie.
  4. Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
3 z 3 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Naprawa gwarancyjna - Regenersis

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Naprawa gwarancyjna - Regenersis

    Witam,

    Chciałbym się z Wami podzielić jak mnie obsłużono przez serwis, bo wiem, że z tym bywało różnie... niedawno zacząłem mieć problemy z iP, a konkretniej przestał działać moduł wifi oraz od czasu do czasu pojawiał się problem "głuchej słuchawki"... dodam, że telefon posiadam w Orange... gdy go chciałem oddać do salonu Orange usłyszałem, że mogę jedynie go oddać w salonie, w którym go zakupiłem (co okazało się nieprawdą, gdyż obowiązek przyjęcia ma go każdym salon firmowy) i na tym zaprzestałem walki z "pomarańczą". Zamówiłem kuriera z DHL - na infolinii Regenersis otrzymałem nr płatnika, który miałem podać przy oddawaniu przesyłki, żeby za nią nie płacić, lecz na stronce zaznaczyłem tylko, że płaci za przesyłkę odbiorca i posłałem telefon bezpośrednio do Regenersis po wcześniejszym wypełnieniu formularza. Dzisiaj minął 6 dzień od kiedy wysłałem iP i do drzwi zapukał kurier z moim telefonem... w raporcie naprawy można przeczytać, że stwierdzono zgłaszaną usterkę i telefon wymieniono na nowy...
    Ogólnie to napiszę, że jestem b. zadowolony z działania serwisu na płaszczyźnie szybkości wykonania usługi oraz na całej logistyce związanej z dostarczeniem aparatu do serwisu... wydaję mi się, że nie ma sensu użerać się z pracownikami salonówi niepotrzebnie tracić nerwy...

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowany przez majkool; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    Kryptoreklama? Bo po co inaczej zakładać osobny temat żeby pochwalić ten serwis skoro jest już temat z opiniami o tym "serwisie".

    Komentarz


    • #3
      ee a serio mozna tak przesłąc do nich bezposrednio bez zabawy w ere i orange?

      Komentarz


      • #4
        Nawet nie wspominajcie mi o Regenersis - mam iPhone'a 3g w ktorym co chwila zrywa zasieg - czasem dziala czasem nie - wyslalem opisalem usterke a oni odeslali mi telefon twierdzac ze wszystko dziala - i teraz sie bujam z nokia za 80 zl bo ipohne jest bardziej iPodem touch niz iPhone'em. Ale to nie koniec Regeneris... Jeszcze sie upomne o swoje tylko potrzebuje troche czasu...
        | W E L CO M E TO S T A T E OF C A L I F O R N I A |

        Komentarz


        • #5
          nie jest to kryptoreklama... poprostu napisałem jak cały proces przebiegał u mnie... i zapewne nie wszyscy wiedzą, że można reklamować telefon bez odwiedzania salonu Ery badź też Orange dlatego też napisałem ten post... mnie na tym nie zależy, ale przeszukując wcześniej forum nie spotkałem się z informacją w żadnym poście, że można wysłać nieodpłatnie telefon do serwisu i oni go naprawią... spotkałem się tylko z postem, w którym ktoś się żalił, że wysłanie telefonu do serwisu jest płatne... na własnej skórze przekonałem się, że jest bezpłatne oraz że wcale nie trzeba się użerać z pracownikami obu salonów, którzy albo o niczym nie wiedzą, albo robią wszystko z wielką łaską...

          Komentarz


          • #6
            Ja oddalem do regenersis iphona we wtorek tj 28/4 a odebralem 30/4 bylem bardzo zaskoczony poniewaz macbooka w isource trzymali ok 7-8 dni. iPhone zostal wymienony na nowy a usterki jakie zglaszalem to peknieta obudowa przy wejsciu od sluchawek i wyciszeniu od roku ale czekalem az sie troche zniszczy z wymiana i dwa hot pixsele ktore zapalja sie od czasu do czasu. Takze cala reklamacja troche patykiem po wodziw pisana a jednak uznali
            wiec dla mnie na plus aczkolwiek kazdy ma swoje wlasne doswiadczenia kiedys jak wyslalem asusa do naprawy czekalem 3 tyg
            best
            M.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez tasmaniec Zobacz posta
              nie jest to kryptoreklama... poprostu napisałem jak cały proces przebiegał u mnie... i zapewne nie wszyscy wiedzą, że można reklamować telefon bez odwiedzania salonu Ery badź też Orange dlatego też napisałem ten post... mnie na tym nie zależy, ale przeszukując wcześniej forum nie spotkałem się z informacją w żadnym poście, że można wysłać nieodpłatnie telefon do serwisu i oni go naprawią... spotkałem się tylko z postem, w którym ktoś się żalił, że wysłanie telefonu do serwisu jest płatne... na własnej skórze przekonałem się, że jest bezpłatne oraz że wcale nie trzeba się użerać z pracownikami obu salonów, którzy albo o niczym nie wiedzą, albo robią wszystko z wielką łaską...
              to jest jedna wielka zena jak oni sie zachowuja w salonach i jakie problemy robia. czyli co samemu podjechac do regenersis? czy da sie jakos tym kurierem przeslac?

              Komentarz


              • #8
                A czy w Regeneris też wymagają dowodu zakupu z salonu? Czy wystarczy ten dokument rękojmi?

                Komentarz


                • #9
                  @loretoo tak jak pisałem na samym początku zamawiasz kuriera dhl i wysyłasz to przez nich... nie musisz tam jechać...

                  @insekt odpisałem Ci na pw... ja wysłałem, bo kobieta na infolinii z serwsiu powiedziała, żebym dowód dołączył do formularza... inaczej nie próbowałem... ale można popytać na infolinii... może coś ciekawego się usłyszy z ich strony...

                  pozdrawiam

                  Komentarz


                  • #10
                    Ja oddałem iPhona z pękającą obudową i uznali reklamację wymieniając na nowy tel.

                    Problem w tym, że nowy jest z 2 defektami (nieszczelna uszczelka przy przyciskach gł. tak że prześwituje światło z wnętrza tel.) ale tego serwis już nie uznaje i uważa, że jest sprawny a to że będę mieć tonę kurzu w środku to nie problem)

                    Szkoda gadać, Pracują tak jacyś dziwni ludzie...
                    Tablet: iPad 3 gen 64GB (3G) White oraz iPad 2 gen 64GB (3G) Black
                    Komputer: iMac 20" Early 2008

                    Komentarz


                    • #11
                      Ja toczyłem boje z Renenersis, iPhone po upadku.

                      Szkoda gadać...

                      Komentarz


                      • #12
                        A czy ktos moze powiedziec gdzie Orange serwisuje Iphony sprzedawane przez nich ?

                        Komentarz


                        • #13
                          W Regenersis - jest to jedyny w Polsce oficjalny serwis iPhone'ów.

                          Komentarz


                          • #14
                            czyli jednym słowem lipa :-/ bo oddałem swojego Ipka na gwarancje więc jak go dostane spowrotem będę musiał go porzadnie sprawdzic

                            Poza tym oddalem telefon na gwarancje we wtorek zeszły a sprawdzalem na stronie regenersis i nie maja telefonu o takim imei w bazie danych :-/ ciekawe
                            Ostatnio edytowany przez Canibal; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • #15
                              To ja też się podzielę spostrzeżeniami

                              Ogólnie rzecz biorąc OK, ale...

                              Pierwszego iPka (Era) oddałem do reklamacji w salonie Ery. Powód - hotpixel. Po tygodniu otrzymałem "nowy". Czy nowy to ja do końca nie jestem pewny, bo nie dostałem go w zafoliowanym pudełku, tylko w folijce, a folijkę, wystawcie sobie, to można sobie nalepić. Jeżeli takie są nowe egzemplarze, to coś nie tak z applem.

                              No i co sie okazało - ryska na dolnym sreberku przy USB i z tyłu przy jabcu, szczelina z lewej strony między sreberkiem a szybką przez którą prześwieca światło, krzywo zamontowana matryca, oznaczenie iPka (MB489B) wskazujące na pochodzenie z sieci o2 (GB/Irlandia) albo Malta (??? WTF), nieco inny odcień świecenia matrycy (żółtawy)

                              Poprzedni nie miał tych wad (MB489PL/A) i świecił ładniej - niebieskawym odcieniem. I powiem, że wolałbym tamten "stary" z hotpixelem.

                              Oddałem ponownie z całym kompletem - tym razem z pismem przewodnim i prośbą o wymianę na egz.zafoliowany, pudełkowy.

                              Zobaczymy za parę dni...

                              ---- Dodano 25-05-2009 o godzinie 17:28 ----
                              OK dzisiaj dostałem SMSa z Ery, że iPek jest do odbioru. SMS był ta ogólny, że nie wiedziałem, czy dostanę starego, czy nowego, czy nowego zafoliowanego. Cały dzień byłem poddenerwowany, bo SMS rano a trzeba do 15.00 w pracy siedzieć.

                              Okazało się, że dostałem to samo pudełko, ale nowego, zafoliowanego iPka.

                              Oznaczenie to samo MB489B, na szczęście brak bad/hot pixeli, prosta matryca, szczelinka sporo mniejsza, ledwo ją widać, więc na razie OK. Okazało się też, że iP nie był rejestrowany w iTunes (za poprzednim razem był :O). Co do koloru matrycy to się nie wypowiem, bo zapomniałem jak tamta wyglądała (musiałbym porównać z jakimś innym)

                              Miałem nadzieję, że dostanę zafoliowanego - sprzedałbym za 2000 i kupiłbym iPoda i Nokię E66 :P

                              No ale cóż - pozostaje mizianie
                              Ostatnio edytowany przez RiQ; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X