Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

ZASADY TWORZENIA TEMATÓW - REGULAMIN

Oto jak to wszystko ma wyglądać...

Tytuł tematu powinien składać się z:
  • prefiksu (który wybieramy przy tworzeniu nowego tematu np. [2G - 3.1.3])
  • krótki opis problemu, czyli nasz tytuł

Przykład:
[PREFIKS] Nazwa tematu
[2G - 3.1.3] Nie działa poczta

Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK!
SŁOWNIK JĘZYKA POLSKIEGO
Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!

Jednocześnie przypominamy:
  1. W pierwszej kolejności przeczytaj Regulamin MyApple.pl.
  2. Użyj opcji Zaawansowane szukanie, sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym.
  3. Zajrzyj do FAQ, najprawdopodobniej jest tam odpowiedź na Twoje pytanie.
  4. Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

iPad - 'Ładowanie nie odbywa się'

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [Wi-Fi] iPad - 'Ładowanie nie odbywa się'

    Jak w temacie.
    Do wczoraj było wszystko OK.
    Od dziś po podłączeniu iPada do MacBooka Pro (10.6.6) mam taki komunikat: 'Ładowanie nie odbywa się'
    iPad jest OK - z zasilacza i na innych Mac'ach (iMac 10.6.5 i MacBook 10.6.6) ładuje się normalnie.
    Oba wejścia USB w MacBooku Pro też są OK - ładują iPhona, normalnie działają peryferia.
    Kabel też jest dobry - sprawdzałem iPada na innych Macach.
    Ktoś może pomóc?

     iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
     iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
     iPod U2 30 GB / 1.3
     iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

  • #2
    Tak ma być. Jak łączysz przez port USB w celu synchronizacji to nie ładuje, chyba że połączysz przez stację dokującą.

    Komentarz


    • #3
      Nie prawda. Miałem ten sam problem. Ładował przez sieciówke a po usb nie chciał(macbook) i jak zrobiłem update zaczeło ładować i teraz niemam problemów.(był wczesniej taki sam komunikat)

      Komentarz


      • #4
        Mój iPad nigdy się nie ładował jak go podłączaam pod PC

        Komentarz


        • #5
          iPad podłączony bezpośrednio do iMaca ładuje się.
          Jak podłączyłem go do USB przez huba to też miałem taki komunikat.
          Tutaj:
          Zasilanie komputerów firmy Apple i urządzeń peryferyjnych innych firm za pośrednictwem portu USB
          Masz informacje, z których portów możesz ładować iPada.

          Komentarz


          • #6
            Ja podłączałem iPada do laptopa Toshiba Satellite u400D i pomimo wyświetlania się komunikatu "Urządzenie nie ładuje się" jednak się ładował.

            Komentarz


            • #7
              Było już o tym na forum kilka razy. W niektórych laptopach ładuje się normalnie, a w niektórych nie (znaczy też ładuje ale wolniej i przy wyłączonym ekranie iPada). Ogólnie sprawa wygląda tak, że to zależy od portu. Słyszałem,że problem nie występuje w nowszych laptopach. U mnie w lapku normalnie ładuje tylko w jednym porcie na 4. W PC mogą nie działać USB z przodu obudowy oraz huby, ale te z tyłu powinny ładować.

              Komentarz


              • #8
                Dzięki wszystkim za odpowiedź ale napisałem wyraźnie: "Do wczoraj było wszystko OK.
                Od dziś po podłączeniu iPada do MacBooka Pro (10.6.6) mam taki komunikat: 'Ładowanie nie odbywa się' "
                czyli zawsze (mam iPada 2 m-ce) po podłączeniu kablem do tego samego MacBooka Pro pojawiał się 'piorun' na ikonie baterii i ładowanie odbywało się normalnie, oczywiście wolniej niż z gniazdka ale wszystko działało.
                Aż do dziś.
                 iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
                 iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
                 iPod U2 30 GB / 1.3
                 iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

                Komentarz


                • #9
                  Jak sprawdzałeś na innych Mac'ach (kabel i iPad ok) to wychodzi na to, że coś z MBP jest nie tak. Sprawdź czy port USB z którego ładujesz nie wygląda jakoś podejrzanie (wyklucz usterkę mechaniczną portu).

                  Komentarz


                  • #10
                    Oba porty USB czytają dysk zewnętrzny (Samsung), czytają Pendrive'a, ładują normalnie iPhona 4 i iPhona 3GS, drukarka działa normalnie.
                    Na 100% są w porządku. Po wtóre, to raczej niemożliwe, żeby padły równocześnie oba porty przez jedną noc. iPada nie ładują.
                    Od 3 godzin oglądam koncerty na iPadzie, iPad cały czas podłączony do MacBooka Pro. Po 3 godz. bateria spadla z 95% do 87%
                    Czyli naprawdę nie ładuje.
                    Ostatnio edytowany przez depe; [ARG:4 UNDEFINED].
                     iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
                     iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
                     iPod U2 30 GB / 1.3
                     iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

                    Komentarz


                    • #11
                      Czy coś jeszcze jest podłączone do Maczka? Sprawdź czy będzie wszystko ok. po podłączeniu komputera do zasilania.

                      Komentarz


                      • #12
                        Nic nie jest podłączone.
                        Tylko MacBook Pro do gniazdka elektrycznego i kabel USB z MacBooka do iPada.
                         iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
                         iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
                         iPod U2 30 GB / 1.3
                         iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

                        Komentarz


                        • #13
                          Jakie masz wskazania w profilu?
                          Szczegóły wyżej w odpowiedzi Pidipius
                          Pozdro
                           MacBook Pro 15'' Retina 2012
                          MBP 2,4 i5; MB 2.0; TV; iP 2G; iP 3G + apple BT; IP 3Gs; iP4; 2*TC 1T;

                          Komentarz


                          • #14
                            Jakby co, to restartowałem już zarówno MacBooka jak i iPada.
                            Wciąż bez zmian. Nie ładuje.

                             iMac 27" 3.06GHz /8 GB /1 TB /10.9.1 //  MacBook Air 13 1.3 GHz /4 GB /128 GB /10.9.1
                             iPad Air LTE 32 GB / 7.0.4
                             iPod U2 30 GB / 1.3
                             iPhone 5s 16 GB / 7.0.4

                            Komentarz


                            • #15
                              A jak wyłączysz tą kamere? Po pod tą 1 magistrale masz ipada i kamere, zobacz jak wyłączysz kamere i bt na przykład.
                              pozakadrem.pl

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X