Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Mój iPod nie działa prawidłowo. Problem z iPod? Zanim zapytasz - PRZECZYTAJ!

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Mój iPod nie działa prawidłowo. Problem z iPod? Zanim zapytasz - PRZECZYTAJ!

    Masz problemy ze swoim iPodem? Sprawdź czy nie możesz rozwiązać go sam.
    Poniżej znajdziesz kolejne kroki jakie musisz wykonać - poszukaj rozwiązania dla swojego Systemu Operacyjnego i iPoda.
    Wykonuj je po kolei aż problem zostanie rozwiązany.

    Zanim zaczniesz upewnij się, że Twój iPod jest w pełni naładowany następnie przełącz przełącznik "Hold" w pozycję "on" i "off".

    • iPod 5 Generacji z obsługą Video
    • iPod 5 Generacji Edycja Specjalna U2
    • iPod nano
    • iPod nano 2 Generacji
    • Mac OS
    • Windows
    Reset
    Naciśnij i przytrzymaj "Menu" i "Select" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
    Jeżeli masz trudności ze zresetowaniem iPoda, połóż go na płaskiej powierzchni. Upewnij się, że palec naciskający guzik "Select" nie dotyka żadnej innej części "click wheel". Upewnij się także że naciskasz guzik "Menu" na zewnętrznej części "click wheel", nie w pobliżu środka.
    Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.

    Retry
    Podłącz swojego iPoda do innego portu USB w komputerze, nie w klawiaturze lub HUBie USB.

    Restart
    Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
    Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
    Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

    Reinstall
    Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda, ściągnij najnowszy iTunes.
    Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

    Restore
    Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

    UWAGA: Jeżeli korzystasz z Nike + iPod Sport Kit, przeczytaj ten dokument.

    1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

    2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

    3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

    4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

    5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
    Cztery możliwe opcje "Restore":
    • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
    • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
    • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

    7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

    8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
    Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

    9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
    W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
    Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

    • iPod Shuffle
    • Mac OS
    • Windows
    Reset
    1. Jeżeli iPod Shuffle jest podłączony do komputera to go odłącz.
    2. Przesuń przełącznik na pozycję "Off"
    3. Poczekaj 5 sekund
    4. Przesuń przełącznik na pozycję "Play" lub na pozycję "Shuffle".
    iPod Shuffle został zresetowany. Jeżeli po resecie chcesz podłączyć iPoda Shuffle do komputera upewnij się że przełącznik jest na pozycji "Off".

    Retry
    Podłącz swojego iPoda do innego portu USB w komputerze lub w klawiaturze.

    Restart
    Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
    Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
    Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

    Reinstall
    Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda, ściągnij najnowszy iTunes.
    Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

    Restore
    Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

    1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

    2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

    3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

    4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

    5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
    Cztery możliwe opcje "Restore":
    • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
    • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
    • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

    7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

    8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
    Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

    9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
    W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
    Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

    • iPod mini
    • iPod mini 2 Generacji
    • iPod Photo
    • iPod with Click Wheel
    • Mac OS
    • Windows
    Reset
    Naciśnij i przytrzymaj "Menu" i "Select" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
    Jeżeli masz trudności ze zresetowaniem iPoda, połóż go na płaskiej powierzchni. Upewnij się, że palec naciskający guzik "Select" nie dotyka żadnej innej części "click wheel". Upewnij się także że naciskasz guzik "Menu" na zewnętrznej części "click wheel", nie w pobliżu środka.
    Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.

    Retry
    Podłącz swojego iPoda do innego portu USB lub FireWire w komputerze.

    Restart
    Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
    Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
    Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

    Reinstall
    Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
    Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

    Restore
    Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

    1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

    2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

    3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

    4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

    5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
    Cztery możliwe opcje "Restore":
    • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
    • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
    • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

    7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

    Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
    Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

    8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
    Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

    9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
    W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
    Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

    • iPod with Dock
    • Mac OS
    • Windows
    Reset
    Naciśnij i przytrzymaj "Play/Pause" i "Menu" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
    Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.
    Jeżeli nadal nie możesz zresetować iPoda naciśnij guzik "Center(Select)" oraz guzik "Menu"

    Retry
    Podłącz swojego iPoda do innego portu USB lub FireWire w komputerze.

    Restart
    Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
    Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
    Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

    Reinstall
    Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
    Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

    Restore
    Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

    1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

    2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

    3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

    4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

    5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
    Cztery możliwe opcje "Restore":
    • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
    • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
    • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

    7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

    Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
    Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

    8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
    Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

    9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
    W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
    Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.

    • iPod Original
    • Mac OS
    • Windows
    Reset
    Naciśnij i przytrzymaj "Play/Pause" i "Menu" aż pojawi się Apple logo, około 6 do 10 sekund. Możesz potrzebować powtórzyć ten krok.
    Jeśli te czynności nie zadziałają, spróbuj podłączyć iPoda do zasilacza lub do komputera. Upewnij się, że komputer jest włączony i nie jest uśpiony.
    Jeżeli nadal nie możesz zresetować iPoda naciśnij guzik "Center(Select)" oraz guzik "Menu"

    Retry
    Podłącz swojego iPoda do innego portu FireWire w komputerze.

    Restart
    Zrestartuj komputer i upewnij się, że masz zainstalowane wszystkie aktualizacje.
    Mac OS: Aby zainstalować aktualizacje wybierz "Software Update" z menu Apple.
    Windows: Aby zaktualizować system Windows wybierz "Windows Update" z Menu "Tools" Internet Explorera.

    Reinstall
    Aby zaktualizować i przeinstalować oprogramowanie iPoda mini, ściągnij najnowszy iTunes.
    Następnie zainstaluj i otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera. iTunes automatycznie sprawdzi czy Twój iPod potrzebuje aktualizacji oprogramowania i w razie potrzeby wykona ją.

    Restore
    Ostrzeżenie: Ponieważ "Restore" usuwa wszystkie piosenki i inne pliki z iPoda, upewnij się że masz zrobiony Backup wszystkich ważnych rzeczy na dysk.

    1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję iTunes.

    2. Otwórz iTunes i podłącz iPoda do komputera.

    3. Po chwili iPod pojawi się w "Source list" w iTunes.

    4. Wybierz swojego iPoda w "Source list" i zobaczysz informacje o nim w zakładce "Settings".

    5. Kliknij guzik "Restore". Zostaniesz zapytany o wybór opcji "Restore".
    Cztery możliwe opcje "Restore":
    • Restore - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda.
    • Use Same Version - Odbudowa z użyciem bieżącej wersji oprogramowania iPoda mimo że nowsza wersja jest dostępna.
    • Use Newest Version - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    • Restore and Update - Odbudowa z użyciem najnowszej wersji oprogramowania.
    6. Tylko w Mac OS: Zostaniesz poproszony o podanie nazwy i hasła użytkownika uprawnionego do administrowania komputerem.

    7. Pasek postępu na ekranie komputera wskaże, że pierwszy etap odbudowy się rozpoczął. Kiedy ten etam zostanie ukończony iTunes poinstruuje Cię abyś pozostawił iPoda podłączonego do komputera w celu ukończenia odbudowy.

    Restore Instrukcja 1: Odłącz iPoda i podłącz go do ładowarki(typowe dla starszych modeli).
    Restore Instrukcja 2: Zostaw iPoda podłączonego do komputera aby zakończyć Restore (typowe dla nowszych modeli).

    8. Podczas etapu drugiego procesu odbudowy, na iPodzie ukaże się Apple logo tak jak pasek postępu na dole ekranu. Bardzo ważne jest to aby iPod cały czas był podłączony do komputera lub zasilacza.
    Pasek postępu może być trudny to zobaczenia ponieważ podświetlenie ekranu może się wyłączyć.

    9. Po etapie drugim proces odbudowy jest zakończony.
    W oknie iTunes Setup Assistant zostaniesz poproszony o nadanie nazwy iPodowi i wyboru synchronizacji.
    Pytania ą podobne do tych które zostały Ci zadane podczas pierwszego podłączenia iPoda do komputera.
    Ostatnio edytowany przez eualex; [ARG:4 UNDEFINED].
    facebook @tomaszwyka | twitter @tomasz | instagram @code

  • #2
    ipod nie dziala

    mam ipoda 2generacji i nagle wysiadl. caly czas pokazuje logo appla po czym sie wylacza. probowalem wszystkie proby restaru itd. nic nie dziala. komputer nie widzi go takze jako dysku. co zrobic?
    Sambor

    Komentarz


    • #3
      "forced disk mode" lub "disk mode" + szukaj
      [SIZE="1"][PC + win2k] [ep630 / px100 / dt330mkII + iPod 5.0G 30GB ] [modded by: ipodwizard & rockbox][/SIZE]

      [B]wrocilem...[/B]

      Komentarz


      • #4
        ipod

        nie dziala...



        Zamieszczone przez migrena Zobacz posta
        "forced disk mode" lub "disk mode" + szukaj
        Ostatnio edytowany przez 51m0n; [ARG:4 UNDEFINED].
        Sambor

        Komentarz


        • #5
          Może się ekstremalnie rozładował i nie ma tyle prądu, żeby się zacząć ładować. Spr&#243;buj podłączyć do ładowarki sieciowej.
          zobaczapple.pl

          Komentarz


          • #6
            oczywiscie probowalem i to. pojawia sie jablko i znika po ok 8 sek. a jak podlacze do kompa to co 8 sekund znika logo po czym sie pojawia
            Sambor

            Komentarz


            • #7
              1. tryb diagnostyczny się uruchamia?
              2. Disk Utility go widzi?
              zobaczapple.pl

              Komentarz


              • #8
                coz.... z roznych opinii moich znajomych posiadajacych ipody wynika ze wlasnie czasami ten sprzet robi takie "psikusy". moj zreszta rowniez sprawil mi kiedys podobny dowcip, jednak po kilku godzinach dzialal juz bez zastrzezen.
                w razie czego mozna udac sie do salonu apple'a, moze tam cos poradza, a zwlaszcza jesli masz ipoda na gwarancji.

                Komentarz


                • #9
                  nie dziala to znaczy co? nie wlacza sie, nie widac go w systemie czy jak?
                  [SIZE="1"][PC + win2k] [ep630 / px100 / dt330mkII + iPod 5.0G 30GB ] [modded by: ipodwizard & rockbox][/SIZE]

                  [B]wrocilem...[/B]

                  Komentarz


                  • #10
                    nie dziala tzn, ze nie widac go w systemie a na ekranie pokazuje sie logo appla i znika.to jest ipod 2g takze o gwarancji nie ma mowy.natomiast ten moj model genialnie trzymal baterie. potem mialem ipodavideo i to byl koszmar
                    Sambor

                    Komentarz


                    • #11
                      pytalem sie czy nie dziala w sensie czy nie wlacza sie w disk mode, bo ze niewlaczony ipod nie bedzie widziany w systemie to raczej normalne
                      skoro probuje sie wlaczyc to znaczy ze bateria jest chociaz odrobine naladowana - sprawdz czy wlaczy sie do diks mode podlaczony do ladowarki
                      [SIZE="1"][PC + win2k] [ep630 / px100 / dt330mkII + iPod 5.0G 30GB ] [modded by: ipodwizard & rockbox][/SIZE]

                      [B]wrocilem...[/B]

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez sambor Zobacz posta
                        to jest ipod 2g
                        Może dożył już swoich dni...

                        Komentarz


                        • #13
                          nie zalamuj czlowieka
                          [SIZE="1"][PC + win2k] [ep630 / px100 / dt330mkII + iPod 5.0G 30GB ] [modded by: ipodwizard & rockbox][/SIZE]

                          [B]wrocilem...[/B]

                          Komentarz


                          • #14
                            Bardzo szybkie pytanie, co kliknac...?

                            A wiec tak, kupilem uzywanego ipoda, jest na nim bardzo fajna muza i chcialbym ja zrzucic do siebie, podlaczylem, wyswietlilo mi go w it, ale mam dwie opcje- uaktualnij- co sprawi ze cala zawartosc zniknie i odtworz... w sumie tez wzystko zniknie

                            YamiPod go nie widzi, inne programy tez, nie wiem co robic
                            Cultstyle.pl

                            Komentarz


                            • #15
                              Szybka odpowiedź: użyj np. Senuti - http://fadingred.org/senuti/
                              Translation Defense: gra do ćwiczenia słówek angielskich, japońskich…
                              earnTracker: program do wyceny pracy
                              TMX Assistant: program do edycji i przeszukiwania pamięci tłumaczeń

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X