Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Reset hasła Appstore

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Reset hasła Appstore

    Witam.

    Mam dziwny problem i nigdzie nie znajduje odpowiedzi. Zapomniałem apple id i próbując go zresetować przez email dostaje od apple wiadomość do zresetowania ale nie ma w niej linku do zresetowania hasła?
    Oto wiadomość:

    To reset your Apple ID password, simply click the link below. That will take you to a web page where you can create a new password.

    Please note that the link will expire three hours after this email was sent.

    Reset your Apple ID password >

    -----------------------------------

    Questions? There are lots of answers on our Apple ID support page >

    If you weren't trying to reset your password, don't worry – your account is still secure and no one has been given access to it. Most likely, someone just mistyped their email address while trying to reset their own password.


    Thanks,
    Apple Customer Support
    -----------------------------------


    Copyright © 2013 Apple Inc. All rights reserved

    Terms of Use
    Apple - Legal - Internet Services - Terms - Legal Information & Notices

    Privacy Policy
    http://www.apple.com/legal/privacy/

    Contact Us
    Apple - How to Contact Us

  • #2
    "Reset your Apple ID password >" jest hotlinkiem

    Komentarz

    Pracuję...
    X