Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Ipod sie nie ładuje;/

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ipod sie nie ładuje;/

    Witam!
    Mam dosc duzy problem z ipodem shuffle mojego kumpla, a mianowicie kiedy podłanczam go do komp albo doładowarki to nic sie nie dzieje.
    Nie ładuje, nie czyta itd. Sam ipod działa, tylko co z nim zrobic jak bateria rozładowana:/.
    Prosze o pomoc!

  • #2
    przytrzymaj menu i select

    Komentarz


    • #3
      Matidzi: fajnie ale w shuffle niestety to nie działa

      Komentarz


      • #4
        Sprawdź r&#243;żne porty USB lub na innym komputerze.

        Komentarz


        • #5
          mam ten sam problem ale z moim iPod'em Touch 8GB. problem powstal od momentu kiedy podpialem go pod nieoryginalna ladowarke USB. nie chce sie ladowac, przynajmniej nic nie pokazuje. ale wyglada na to ze sie laduje, bo podlaczony do USB gra, a dzis go zrestatowalem i mial cala baterie
          jednak gra juz prawie godzine i nic baterii nie ubylo. czytalem na forum, ze to wina softu moze byc, ale co zrobic, skoro komp go nie widzi? Mam MacBook'a Pro a nie PC wiec powinna byc pelna kompatybilnosc... cos sie podzialo, wie ktos?

          Pozdrawiam

          Komentarz


          • #6
            Kupiłem nowego Shuffle 2 gen. dla Córci i ma to samo co w źródłowym poście. Po podłączeniu do Maca widzą się, można synchronizować. Ale się nie ładuje !.
            Proszę o podpowiedzi, co z tym fantem zrobić

            Komentarz


            • #7
              przywrociles ustaweinia fabryczne (wyzeruj czy jak to tam) ? wyzerowywuje sie przez iTunes
              touch 2g mozna przywrocic z kopii lub takze wyzerowac. wyzerowywuje sie przez iTunes lub z odtwarzacza. wgraj 2.2.1 potem, albo jak masz kupione to 3.1

              Komentarz


              • #8
                Dziękuje, rad3ks. problem leżał gdzie indziej. Hub USB mimo że aktywnie zasilany, dawał za małe napięcie. Przy podłączeniu bezpośrednim, wszystko już jest OK

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez rad3ks Zobacz posta
                  przywrociles ustaweinia fabryczne (wyzeruj czy jak to tam) ? wyzerowywuje sie przez iTunes
                  touch 2g mozna przywrocic z kopii lub takze wyzerowac. wyzerowywuje sie przez iTunes lub z odtwarzacza. wgraj 2.2.1 potem, albo jak masz kupione to 3.1
                  Ja mam tak, ze podlaczajac iPod'a czy to do kompa czy do ladowarki sieciowej nie widac zeby nic sie ladowalo. Chyba ze bateria jest zupelnie siadnieta, wtedy sie wlacza ikonka jablka i laduje tylko do minimalnego poziomu (przynajmniej tak pokazuje). Jak zostawiam na noc iPod'a czy to podpietego do kompa czy do ladowarki i rano go restartuje, to bateria pelna, czyli sie laduje. Jednak komputer go nie wykrywa. W czym to jest problem? Nie chce isc do serwisu, zeby mnie naciagneli.

                  Jak go wyzerowac/przywrocic ustawienia fabryczne, jesli iTunes ani komp nie widza mojego toucha?

                  Pozdrawiam.

                  Komentarz

                  Pracuję...
                  X