Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

iTunes sie zawiesza

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • iTunes sie zawiesza

    mam taki problem gdy odtwarzam muzyke na iTunes i zminimalizuje go oraz wchodze w neta to iTunes sie zawiesz i muzyka mi sie znacina znaczy leci caly czas ale sie ciagle powtarza a jak poworce spowrotem do niego znaczy zminimalizuje stronke i wlacze iTunes to jest normalnie

    prosze o rade co mam zrobic i powiem jeszcze ze wczesnie tak sie niedzialo dzieje sie tak od jakiegos czasu

    czyby byl obrazony lub o cos zazdrosny

  • #2
    Hym, a jaki to system ?

    Komentarz


    • #3
      windows

      bo jeszcze nie zmienilem na inny narazie nie mam czasu


      oraz zauwazylem ze nie zawsze sie tak dzieje czasem mam 4 strony otwarte na raz i nic a czasem tylko jedna i sie muli

      Komentarz


      • #4
        Dalej za mało wiem, w dodatku to nie ten system na kt&#243;rym pracuję. Całość sprawia wrażenie jakby komp nie wyrabiał z operacjami zapisu - odczytu na dysku (może jakieś p2p w tle?), może za mało ram - to tylko taka luźna sugestia. A w przyszłości proszę lepiej opisz zjawisko, jaki sprzęt jaki system, bo winzgrozy jest mn&#243;stwo wersji. A to jednak forum użytkownik&#243;w Apple przede wszystkim.

        Komentarz


        • #5
          Co nie znaczy że użytkownicy windowsa nie mogą znaleść tu pomocy poza tym to jest dział ipod+itunes więc problem jak najbardziej tu pasuje.

          Komentarz


          • #6
            w windowsach jest mechanizm zwalniania pamieci z programow ktore sa minimalizowane, moze itunes zle na to reaguje? chociaz u mnie nic takiego nie wystepuje, wiec moze do tego sie jeszcze doklada slaby procesor i malo ramu

            moze byc ze to przegladarka zaczyna cos mielic na stronie (applet javy, flash itp) lub firewall cos wyblokowywuje... wlasciwie bez wiekszej ilosci informacji (najlepiej jak sie widzi takie zjawisko osobiscie) to mozna sobie tylko gdybac, no chyba ze ktos juz tak mial i naprawil

            ps warto w podpisie o komputerze umiescic jakies konkretne informacje bo to naprawde sie przydaje
            [SIZE="1"][PC + win2k] [ep630 / px100 / dt330mkII + iPod 5.0G 30GB ] [modded by: ipodwizard & rockbox][/SIZE]

            [B]wrocilem...[/B]

            Komentarz


            • #7
              ok dziekowka za udzielenie sie a problem rozewiazalem tak ze odinstalowalem iTunes i zainstalowalem i narazie nic sie takiego nie ukazalo ponownie

              POZDRO

              Komentarz

              Pracuję...
              X