Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Usunięcie konta w App Store & iTunes Store

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Usunięcie konta w App Store & iTunes Store

    czy jest taka mozliwosc? jesli tak, to jak moge to zrobic??

  • #2
    nie ma takiej możliwości, ale zupełnie nie rozumiem po co usuwać?

    Komentarz


    • #3
      odkad sie tam zalogowalam to siec pobiera mi mnostwo pieniedzy.
      samo laczy sie z internetem?
      nie wiem o co chodzi dlatego wolalabym sie tego pozbyc.

      Komentarz


      • #4
        A wiesz, że kupno aplikacji kosztuje?
        iPad Wi-Fi 64GB
        "It was 5 of us, all of us millionaires, now one's a fucking junkie and one's a fucking queer"
        "Aww nigga do you, know what this is. One shot - one kill what's the deal? G-unit!!!"

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Karinkie Zobacz posta
          odkad sie tam zalogowalam to siec pobiera mi mnostwo pieniedzy.
          samo laczy sie z internetem?
          nie wiem o co chodzi dlatego wolalabym sie tego pozbyc.
          Najpierw się wyloguj!

          Komentarz


          • #6
            eee moment, nie ma możliwości usunięcia konta? Wierzyć mi się nie chce, na pewno jest, to jest chyba prawnie regulowane, wg mnie musi być taka opcja. Jak nie ma do tego gdzieś interfejsu to skontaktować się z Apple. Usunąć na 100% można.
            --- Konto usunięte ---

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez macieks72 Zobacz posta
              eee moment, nie ma możliwości usunięcia konta? Wierzyć mi się nie chce, na pewno jest, to jest chyba prawnie regulowane, wg mnie musi być taka opcja. Jak nie ma do tego gdzieś interfejsu to skontaktować się z Apple. Usunąć na 100% można.
              Podobnie jak z "Facebooka"niby można ale nie tak łatwo!

              Komentarz


              • #8
                wylogowalam sie i pobieralam tylko i wylacznie aplikacje za free i to przez wi-fi

                Komentarz


                • #9
                  A wiesz że iPhone łączy się z siecią? Pobiera/wysyła dane przez internet, raczej tu bym upatrywał problemu a nie w app store
                  Powiadomienia PUSH, maile, wszystko to używa połączenia z siecią, jeżeli nie masz wykupionego pakietu to operator będzie naliczał kase
                  Procesor: Phenom II X4955BlackEdition chłodzony przez Corsair H70
                  Grafika: HD4870 X2-2048Mb DDR5
                  Ram: 6 GB G.Skill DDR3

                  Komentarz


                  • #10
                    Kogo interesuje kwestia usunięcia konta z iTunes, polecam przeczytać:
                    http://www.gizmodo.pl/gadgets/23988/...tak_latwo.html
                    i lista:
                    www.accountkiller.com/en/
                    Ostatnio edytowany przez senshiro; [ARG:4 UNDEFINED].

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez tores. Zobacz posta
                      A wiesz że iPhone łączy się z siecią? Pobiera/wysyła dane przez internet, raczej tu bym upatrywał problemu a nie w app store
                      Powiadomienia PUSH, maile, wszystko to używa połączenia z siecią, jeżeli nie masz wykupionego pakietu to operator będzie naliczał kase
                      To jest pewnie to!

                      Komentarz


                      • #12
                        Jak usunąć konto apple id?

                        Witam w związku iż wcześniej pisałem iż mam problme z moim apple id powiedzcie mi jak je usunąć całkowicie z istnienia?
                        Usunąłbym je a potem ponownie założył na tym meilu którego chce mieć.
                        Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek

                        Komentarz


                        • #13
                          nie ma takiej możliwości

                          Komentarz


                          • #14
                            Wogóle? Nie można wogóle usunąć apple id?
                            Fallow me on twitter: @Witkowskiwitek

                            Komentarz


                            • #15
                              Nie.

                              Zamieszczone przez Apple
                              Twoje konto i Apple ID - Apple Store (Polska)
                              Kont Apple ID nie można usuwać. Zamiast tego zalecamy usunięcie wszystkich informacji osobistych z profilu Apple ID.
                              &
                              Your Account & Apple ID - Apple Store (USA)
                              Apple ID accounts cannot be deleted, it is recommended you remove all personal information from your Apple ID profile instead.
                              plmax.
                              Ostatnio edytowany przez eualex; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: add quote

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X