Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "iPod, iTunes, iTunes Store".


Dział iPod, iTunes, iTunes Store służy do poszukiwania odpowiedzi na pytania wiążące się z funkcjonowaniem: sklepu iTunes Store, iPodów oraz iTunes.

W tym dziale nie pytamy o: aplikacje z AppStore - do tego jest osobny dział: Aplikacje z App Store.


Zasady działu:
  1. Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z: krótkiego opisu problemu, czyli nasz tytuł. Jeśli zdecydowałeś się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.
  2. Treść: W treści postu postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.

Jednocześnie przypominamy:
  1. Sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym - użyj opcji: Zaawansowane szukanie. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  2. Przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Problem z ItunesStore

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Problem z ItunesStore

    Gdy tylko zaczynam ściągać aplikacje, wyskakuje mi komunikat abym potwierdził swoje Billing Info ( nie wiem jak to przetłumaczyć ) a więc potwierdzam (klikam done). Zaraz potem wyskakuje mi komuniakt z pytaniem czy nadal chce ściągnąć tą aplikacje, klikam że owszem nadal chce. I tu cała zabawa zaczyna się od początku, znowu wyskakuje mi komunikat abym potwierdził Billing Info. Konto jest zarejestrowane w Chicago. Proszę o pomoc!

  • #2
    Mam dokładnie ten sam problem. Miałem także zakładać temat. Cały czas wyskakuje mi to jak to kolega nazwał billing info, wciskam Done i nic. Loguję się, klikam Done i nic. Nie mogę nic ściągnąć :/

    Komentarz


    • #3
      Ja mam to samo tyle, że na koncie 30$ i applikacje za 100$ to popłynełem.

      Komentarz


      • #4
        pisać do supportu.
        dlaczego nie korzystasz z opcji szukaj?
        http://ifiboughtyourappalreadycaniup...acappstore.com

        Komentarz


        • #5
          Też mam na koncie około 30 dolców, natomiast zarejestrowany jestem na NY. Jak ktoś napisze do supportu, niech da znać.

          Komentarz


          • #6
            Ta chyba jakiś amerykaniec bo ja z podanym mailem .pl to mogę popisać :P
            4oozl poszło na cele komercji Apple'a.

            Komentarz


            • #7
              też miałem swojego czasu podobny problem - nie mogłem wejść w ustawienia konta (niekończąca się pętla zapytań o apple id i hasło)
              napisałem do supportu. coś tam zresetowali. i z powrotem było ok.

              stąd rada/rozwiązanie - pisać do supportu.
              a jak wam ktoś "da znać" to nic wam to przecież nie zmieni.

              chyba że tutaj się pobawicie (zmienicie hasło, billing info, etc.) https://appleid.apple.com ale nie wiem czy to pomoże.
              Ostatnio edytowany przez Roberto; [ARG:4 UNDEFINED].
              dlaczego nie korzystasz z opcji szukaj?
              http://ifiboughtyourappalreadycaniup...acappstore.com

              Komentarz


              • #8
                Ja na szczęście mam .com. Na jaki adres pisać?

                Komentarz


                • #9
                  Apple - Support - iTunes
                  dlaczego nie korzystasz z opcji szukaj?
                  http://ifiboughtyourappalreadycaniup...acappstore.com

                  Komentarz


                  • #10
                    Wysłane napisze jak odpiszą

                    Komentarz


                    • #11
                      Ten sam problem. Mam amerykańskie konto, wykorzystałem sposób na opcje 'none' przy wyborze karty kredytowej. Konto mam wartości ponad 100$ + niewykorzystane 20$, więc raczej nie mam ochoty zakładać nowego. Aktualizowałem iTunes i ipoda. Potwierdzanie niczego nie zmienia, a nie mam do dyspozycji karty, z której ew. skorzystać. Z góry dzięki za pomoc, jeśli uda Wam się czegoś dowiedzieć od supportu

                      Komentarz


                      • #12
                        Mi się udało szybko i bez problemu podać numer karty kredytowej i inne dane osobowe i poszło. Mogę teraz normalnie pobierać aplikacje z Itunes Store.
                        "Because the people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do."
                        ~Steve Jobs

                        Komentarz


                        • #13
                          EDIT: u mnie z już wszystko w porządku
                          Ostatnio edytowany przez PaOs; [ARG:4 UNDEFINED].

                          Komentarz


                          • #14
                            Mi napisali cały referat ciekawsze fragmenty cytuje:
                            "1) Visit the My Apple ID website at:

                            http://appleid.apple.com

                            2) If the site is not displayed in your preferred language, click the Change Language link in the upper-right corner, type the name of your language in the field that appears, then click the Save button.

                            3) Click the "Manage your account" link.

                            4) Type your iTunes Store account name (which is your Apple ID) in the Apple ID field, type your password in the password field, then click the Sign In button.

                            5) Click "Addresses" in the column on the left. If you have multiple shipping addresses, remove any out-of-date or duplicate addresses by clicking Delete. Also, make sure the state or province field is filled out correctly for each address. To edit an address, click Edit. Edit all of your shipping addresses and make sure the appropriate state is selected in the State drop-down menus.

                            6) Now click "Phone Numbers" on the left. The area codes should be in the area code fields and the phone numbers should be in the phone number fields. If an area code is missing, or if it is in a phone number field, your account information may not save properly.

                            7) Make any other necessary corrections, then click the Save Changes button

                            8) Click Log out in the upper-right corner.

                            When you make your next purchase on the iTunes Store Damian, you will be asked to review your billing information. At this point, you can change your information or simply click Done at the bottom of the screen to proceed. Once you click Done, you should be able to purchase on the iTunes Store using your store credit."
                            Szczegół że wszystko z tego zrobiłem

                            Komentarz


                            • #15
                              Udało mi się rozwiązać problem! Po prostu pozmieniałem wszystkie dane (imię, nazwisko, ulica i numer telefonu innego wygooglanego hotelu z NY), potwierdziłem i, ta-daam!, działa. I nadal nie muszę używać do tego karty kredytowej

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X