Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
1 z 2 < >

[PRZECZYTAJ] Zasady obowiązujące w dziale "Aplikacje z App Store".


Dział Aplikacje z App Store służy do dyskusji oraz rozwiązywania problemów związanych z aplikacjami znajdującymi się w iTunes Store na system iOS.

W tym dziale nie pytamy o:
  1. Problemy związane z funkcjonowaniem sklepu iTunes Store - do tego jest osobny dział: iPod, iTunes, iTunes Store.
  2. Rozterki przed zakupem sprzętu, opisujemy je w dziale: Jaki sprzęt wybrać z iOS.
  3. Nawigacje - od tego jest osobny dział: Nawigacje GPS.
  4. Gry. Dział dotyczący gier: Gry z App Store.
  5. iBooks. Dział dotyczący książek: iBooks.

Zasady działu:
Treść:
  1. Gdy zakładasz nowy wątek i piszesz o jakiejś aplikacji koniecznie dodaj do niej link z App Store /jeśli jest już dostępna w App Store/.
  2. W treści posta postaraj się możliwie jak najdokładniej opisać swój sprzęt, konfigurację, objawy i problem oraz to jakiej aplikacji dotyczy problem. Pamiętaj, że wróżek na forum nie ma i nie wiemy, jakiego komputera używasz, jakie są objawy, a taka informacja bardzo ułatwia udzielenie szybkiej i poprawnej odpowiedzi.
Tytuł tematu obowiązkowo powinien składać się z:
  1. Poprawnej nazwy aplikacji & jeśli 6 zmysł podpowiada nam doprecyzowanie tytułu - jest to mile widziane.
  2. & Jeśli wystąpiły problemy z jej używaniem: krótkiego opisu problemu. Decydując się zadać pytanie w tym dziale, pamiętaj żeby zrobić to mądrze. Tytuł wątku sformułuj tak, żeby przeglądający ten dział od razu wiedział, jaki masz problem, o co pytasz i jakiego sprzętu dotyczy temat. Wątki zatytułowane podobnie do "MAM PROBLEM", "POMOCY", "APLIKACJA", "PYTANIE NOWICJUSZA" oraz inne, nic nie mówiące czytającym, będą usuwane do kosza, a autor proszony o ponowne napisanie postu. Dlatego dwa razy zastanów się przed zatytułowaniem wątku, żebyś nie musiał przepisywać go od nowa.


Jednocześnie przypominamy:
  1. W pierwszej kolejności przeczytaj: Regulamin MyApple.pl.
  2. Użyj opcji: Zaawansowane szukanie, sprawdź czy nikt przed Tobą nie pisał o tym samym. Na forum obowiązuje zasada: najpierw szukamy, potem pytamy. Jako alternatywę polecam użycie: Google: z prefixem: site:myapple.pl przed pytaniem, aby wyszukało najwłaściwszy wątek. Czasem warto również wpisać bieżący rok, aby zawęzić krąg poszukiwań do najświeższych tematów. Przykład takiego zapytania: site:myapple.pl błąd 3194 iphone 2011 .
  3. Przed założeniem tematu zapoznaj się z drzewem kategorii naszego forum i postaraj się wybrać miejsce najlepiej pasujące do Twojego problemu. Pozwoli Ci to szybciej uzyskać pomoc i w przyszłości ułatwi innym użytkownikom szukającym odpowiedzi na takie samo pytanie, znaleźć Twój wątek i rozwiązanie problemu. Pamiętaj również zapoznać się w wybranym przez Ciebie dziale z ogłoszeniami i tematami podklejonymi u góry. Często są to odpowiedzi na najczęstsze pytania i wskazówki dotyczące zakładania nowych tematów.
  4. Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami języka polskiego! Swoje pytania formułuj zrozumiale, używaj przecinków, tak aby nikt nie miał problemów ze zrozumieniem Twojej wypowiedzi. Pamiętaj o ortografii i interpunkcji - wpływa to na przejrzystość forum, ALE I NA TWÓJ WIZERUNEK! Słownik języka polskiego SJP.pl (ortograficzny). Nie zapominaj, że zdanie rozpoczynamy wielką literą!
  5. Nie podbijaj tematu i nie powielaj pytania w kilku wątkach, poczekaj spokojnie na odpowiedź.

Proszę o stosowanie się do powyższych reguł - ma to ułatwić korzystanie z forum WSZYSTKIM użytkownikom.
2 z 2 < >

SZUKASZ GRY LUB APLIKACJI? PRZECZYTAJ



Pytania związane z poszukiwaniem APLIKACJI i GIER zadajemy w tych tematach:

Poszukiwania aplikacji...
http://myapple.pl/cydia-aplikacje-i-...rzenia___.html

Poszukiwania gier...


Dziękuję z góry za przestrzeganie regulaminu.
Zobacz więcej
See less

Zapowiadane gry napisane na SDK

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zapowiadane gry napisane na SDK

    Może utworzymy temat o zapowiedziach gier napisanych na SDK ;>

    Super Monkey Ball

    Gra polegająca na kierowanie kulką ruszając całą planszą (ten sam motyw co w labyrinth), zbierając banany przy okazji, 10 banan&#243;w = dodatkowe życie, aktualnie każda część serii dzieli się na 10-9 świat&#243;w podzielonych na 10-9 plansz z bonusem pośrodku (zwykle po 4 planszy). W wersji na iPhone/iPod touch gra będzie sterowana przyspieszeniomierzem i będzie drugą po wersja dla Wii gdzie wykorzystuje się ten system sterowania. W grze dodatkowo jest tradycyjnie parę mini gierek ;>
    Prezentacja na 6 march event:

    YouTube - Super Monkey Ball on the iPhone! (iPhone SDK)

    Zauważcie że Sega zaoszczędziła czasu biorąc gotowe zasoby graficzne i dźwiękowe z gry Super Monkey Ball: Touch & Roll na Nintendo DS (Steruje się w niej ekranem dotykowym), nawet muzyczka jest z pierwszego świata tej gry ;> macie filmik do por&#243;wnania:

    YouTube - Supermonkey Ball DS trailer

    To co na prezentacji przedstawiono to luzik poziomy, miałem okazje grać w SMB i schodki zaczynają już się na 1-6 dla początkującego ;]

    Spore

    Orginalnie (na PC) ma być grą w kt&#243;rej budujemy gatunek od jednokom&#243;rkowej postaci do uber inteligentnych "kosmit&#243;w". W pierwszych częściach gry strujemy jednym przedstawicielem, spotykamuy innych przedstawicieli naszego gatunku, gdy m&#243;zgi im wyewoluują przechodzą do poziomu plemienia gdzie sterujemy już całym stadkiem, potem cywilizacja i w końcu wyfruwamy statkiem kt&#243;ry się staje naszym avatarem i może zwiedzać cały wszechświat ;> najbardziej innowacyjną rzeczą jest to że możemy wymodelować gatunek, jego budynki, pojazdy i statki na n sposob&#243;w. PRzypomne że nad grą pracujw Maxis... tak tak te same ludki co dały nam simsy i cała serie sim ;p oto ich prezentacja na 6 march event:

    YouTube - Spore on the iPhone! (iPhone SDK)

    I jak oryginalna gra na PC wygląda (Cała prezentacja połgodzinna):

    YouTube - Spore 35min Demonstration from the GDCe

    Myśle jednak że ta gra skończy jako zwykła arcad&#243;wka ;> m&#243;wi się że gra wyjdzie we wrześniu razem ze swoim PCtowym odpowiednikiem

    Powyższe 2 gry na prezentacji to efekt 2 tygodniowej pracy ;>

    Gry PopCap

    Co c&#243;ż ci co mają iPod Classic i nano 3g znają ich, wciskają swoje gry chyba na każdą platformę w tym nawet na xbox 360 ;p Robią gry arcadowe, ale mające coś co wciąga ;> są to gry 2D wykorzystującą akceleracje 3D wiec może ciekawie to wyglądać na Touchu ;> najbardziej znane tytuły to:

    Zuma - polega na zbijanu kulek toczących się do wyjścia... najlepiej sami zobaczcie: YouTube - Zuma Deluxe Sun God Level 252
    Bejeweled - znana już z webapp YouTube - Bejeweled 2 Deluxe Action-mode 7,696,450 (Part 1/6)
    Peggle - Ich ostatni "hicior", przypomina pewną japońską grę, polega na zbiciu wszystkich czerwonych kuleczek ograniczoną ilością piłeczek - YouTube - Peggle Deluxe

    2 pierwsze zostały potwierdzone że pojawia się na iPhone/iPod Touch, trzeci prawdopdobnei też się pojawi w końcu jest na Classicu

    Crazy Cart 2

    Wyścigowe dziecko Int13, francuskiej firmy robiącej gry na kom&#243;rki
    Nie wygląda na ciekawy tytuł ale jeden z niewielu kt&#243;re mogą się pochwalić filmikiem:

    YouTube - CrazyKart 2 sur iPhone

    Sterowanie jak widzimy wirtualna kierownicą ;p mogli by wykorzystać przyspieszeniomierz.

    Inne:

    -Team 17 parę dni po premierze SDK coś burknęło o Wormasach dla iPhone/iPod Touch:

    iPhone gaming - Worms on the way | News | TechRadar.com

    Gdyby to byłą port z serii Worms 2 (taki port jak na N-Gage) byłbym wniebowzięty!
    -Namco Bandai zapowiedziało że zamierza coś wydać, m&#243;wi się o kolejnym porcie PacMana i Galagi ;p
    -Pangea zapowiada port swojej gry na Maca - Enigmo: Touch Arcade Pangea Porting Enigmo to iPhone - nie wiem dokłądnie na czym ta gra polega, wygląda na jakąś logiczną
    -Freeverse firma kt&#243;ra robi darmowe gry jak z nazwy można się domyśleć też wchodzi do iPhone z prostymi grami o tematyce sportowej: Touch Arcade Upcoming iPhone Games from Freeverse -
    -Gameloft zpowiada 15 gier... aktualnie niewiadomo jakich
    -Zapowiedziano też port silnika dla gier o nazwie Unity Engine - Touch Arcade Unity Game Engine Coming to iPhone
    Ostatnio edytowany przez Shadowriver; [ARG:4 UNDEFINED].

  • #2
    Ej ej ej, uraziles mnie. Co z Touch Fighter? To dopiero bedzie!
    Touch Fighter

    ---- Dodano 10-05-2008 o godzinie 23:22 ----
    A od Gameloftu glowe dam ze wyjdzie Asphalt 3d - wciskaja to na kazda platforme..
    Ostatnio edytowany przez jureka; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

    Komentarz


    • #3
      O, przepraszam jak mogłem zapomnieć o wielkim Touch Fighterze ;p
      Gra może być dobrym Vortexem na iPhone/iPod Touch, tylko trzeba dać mu jakąś dusze wpierw ;p

      Zapomniałem dodać też że John Carmack (pan i władca id), kt&#243;ry coś ostatnio zaprzyjaźnił się z Stevem Jobsem i jego światem (Pierwsza prezentacje silnika Id Tech 5 pokazano na Mac-u!) też coś myśli na iPhone, narazie nie wiadomo co ;>
      Filmiki z portem Q3 to nie jego robota tylko HermitWorks, z tego co słyszałem firmy kt&#243;ra chce wykorzystać silnik do swojej gry na iPhone o nazwie Space Trader:
      Touch Arcade HermitWorks Developing Space Trader, Quest for iPhone
      To kolejny tytuł o kt&#243;rym zapomniałem wspomnieć ^^'

      Znam jeszcze dwa transfery z świata JB do SDK:
      -Tw&#243;rca labyrinth też zapowiada wersje na SDK, nic dziwnego... bo to płatna gra, a w iTunes nie będzie musiał się martwić o sposobie płatności
      -Tw&#243;rca gry Trism w filmiku prezentującym grę też wyraził chęci do napisania wersji na SDK... tylko że nie ma ostatecznego potwierdzenia (filmik opublikowany przed 6 marca): YouTube - Trism : Upcoming iPhone Game by Demiforce
      Ostatnio edytowany przez Shadowriver; [ARG:4 UNDEFINED].

      Komentarz


      • #4
        Nie wytrzymam chyba do tej połowy czerwca :P Muszę mieć te gry teraz!

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Chip Zobacz posta
          Nie wytrzymam chyba do tej połowy czerwca :P Muszę mieć te gry teraz!
          Ciekawe ile będą sobie liczyć za każdą z nich
          Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla non eros. Sed eget est at dolor pretium egestas. Mauris elementum iaculis sem. Donec eu elit ut enim feugiat faucibus. In hac habitasse platea dictumst. Fusce neque risus, viverra in, ultricies nec, dictum nec, nunc.

          Komentarz


          • #6
            Super Monkey Ball Touch & Roll kosztuje z 20$, po podobnej cenie oscylują wersje gry PopCap w wersji na PC, na Classica lecą po 5$ ofcorse :>

            Komentarz


            • #7
              już nie mogę się doczekać )

              Komentarz


              • #8
                Mnie ciekawi ile minut po premierze beda na thepiratebay
                Czasem odswiezanie strony to niezla zabawa:P

                Komentarz


                • #9
                  Wątpie by odrazu złamali DRM AppStore ;p Za to z tego co wiem gry na Classica zostały załamane

                  Komentarz


                  • #10
                    Nie znam sie na tym, ale kupujac gre sciagasz ja, i dalej maly problem z kopiowaniem?
                    Tak czy siak, nie ma czegosc czego by nie zlamano. Oczywiscie mowie o sofcie

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak applikacje będa podpisane cyfrowo ;> każdy egzemplasz aplikacji będzie zakodowany innym kluczem, tak by tylko tw&#243;j iPhone/iPod Touch go odpalał. Podobny system zastosowano w silniku dla gier dla kom&#243;rek Mophun (znane z czas&#243;w SE T300 - T610, T300 i T310 z tej okazji nie miała nawet Javy), certyfikat działający tylko na jednym egzemplarzu urządzenia.

                      Komentarz


                      • #12
                        Brzmi brudnie. Mimo to, jestem dobrej mysli.
                        Oczywiscie poruszany temat to czysto hipotetyczne spekulacje

                        ---- Dodano 11-05-2008 o godzinie 16:30 ----
                        Ps. iPhone tez nie ma javy xD

                        ---- Dodano 11-05-2008 o godzinie 16:32 ----
                        A w t610 dalo sie "hackowac" gry. wtf?
                        Ostatnio edytowany przez jureka; [ARG:4 UNDEFINED]. Powód: Wpisy zostały automatycznie połączone

                        Komentarz


                        • #13
                          Cała seria SE T była jedną platformą dla mophuna, nie wiem czy seria K nadal ją wspier (widziałem grę golf z tej platformy na aparacie z literką K), obsługują też ją nokie z Sybianem z tego co wiem. Platforma jest całkowicie zamknięta (przypomina to SDK Apple emulator i narzędzia bez żadnego wpisywania się gdzieś) i ma zakaz robienia darmowych gier, a by zostać dev nic się nie płaci tylko musi udowodnić swoje developerskie umiejętności we wniosku. Tak samo aplikacja musiała przejść przez g&#243;rę kt&#243;ra musiała ją podpisać ;p dystrybucja obywała się przez umowę z "serwisami od dzwonk&#243;w", w Polsce żadnego nie było dlatego trudno było tu o gry na T300 i T310. Platforma nadal jakoś żyje pod skrzydłami Blaze, macie stronę:

                          http://www.mophun.com/

                          Nie wiem czy nie przypadkiem ta platforma nie wykorzystuje tego samego systemu podpisu cyfrowego od Nokii, co Apple ma wykorzystywać ;>
                          Bynajmniej pare gierek na T300 wyciekło i działały po zwykłym przesłaniu pliku z komputera przez podczerwień.

                          Komentarz


                          • #14
                            Unity Engine został już przeportowany ;] już pojawiły się już dwie zapowiedzi dw&#243;ch port&#243;w od WIT Entertainment i Decane korzystających tego enginea:

                            -Balls of Steels

                            -Bubble Space (powinno być Bubble Bang!)


                            drugi tytuł nawet pykałem ;> można pograć w obydwa tytuły na PC a nawet Mac'a (chyba) bez instalacji ich, tylko trzeba ściągnąć Unity Engine Plugin do przeglądarki ;>

                            Balls of Steel
                            games on scoboo.com - Bubble Bang! - bubble bang!

                            Obydwa tytuły są oryginalnie freeware ;] i zauważcie że sam engine nie jest za darmo i jest o 100$ droższy od Apple SDK DP za kt&#243;rego autorzy tych gier też będą musieli zapłacić ;]

                            Zr&#243;dło:Touch Arcade New Group Brings Balls of Steel, Bubble Space to iPhone
                            Ostatnio edytowany przez Shadowriver; [ARG:4 UNDEFINED].

                            Komentarz


                            • #15
                              Kurde ja czekam na Spore, wydaje mi się, że to będzie super gra (jak dla mnie!)
                              Pozdrawiam :wink:

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X