Ogłoszenie

Ogłoszenie Module
Zwiń
No announcement yet.

iCloud a poczta

Page Title Module
Przenieś Usuń Zwiń
X
Conversation Detail Module
Zwiń
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • iCloud a poczta

    Wchodząc w swój iCloud wyświetla się komunikat, iż usługa iCloud Mail jest wyłączona i abym włączył obsługę poczty na urządzeniu z iOS lub OS X. Na iPhonie wchodząc w ustawienia iCloud poczta jest włączona. Co w takim razie jest przyczyną nieaktywnej poczty?

  • #2
    Uruchom ponownie komputer. Też tak miałem na początku i to pomogło.
    http://myapple.pl/informacje/51226-zasady-stosowania-sygnatur-podpisow.html

    Komentarz


    • #3
      Uruchomiłem i nic.

      Komentarz


      • #4
        A to konto na iPhonie Ci działa? Możesz wysłać na to konto mail? Przechodziłeś przez cały proces tworzenia go na telefonie? Tworzenie adresu adres@me.com itp?

        //T

        Komentarz


        • #5
          Mam identyczny problem. Konto działa poprawnie na Iphonie a w mail.app nie może się połaczyć oraz na icloud.com mam ten sam komunikat co kolega.


          --
          PROBLEM ROZWIĄZANY:
          Na tego typu objaw pomaga
          1) usunięcie konta Icloud na Iphonie/Ipadzie/Ipodzie Touch z iOS 5
          2) ponowne dodanie konta, ale co bardzo ważne nie np. głownego apple ID (tj. w moim przypadku adres@gmail.com) natomiast adres@me.com
          3) wyłaczenie/właczenie opcji POCZTA.

          Po tym zabiegu działa poczta na icloud.com oraz w mail.app.
          Ostatnio edytowany przez msstefan; [ARG:4 UNDEFINED].

          Komentarz


          • #6
            Mam inne pytanie co do poczty. Mam stary adres e-mail, z którego nie chcę rezygnować ale chciałbym mieć całą pocztę na iCloud. Nie chcę korzystać z nowego adresu z rozszerzeniem me.com. Chciałem podpiąć pod iCloud starego maila pop3 ale nie widzę takiej opcji. Czy to jest niemożliwe do zrobienia?

            Komentarz

            Pracuję...
            X