Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. Awatar najman
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    860

    Cytuj | #1

    Ktos wie czy da sie zainstalowac? Tvnplayer dziala tragicznie wiec chcialem uzywac przez xbmc. Wtyczka ze strony InstalacjaPluginu - sd-xbmc - Instrukcja jak zainstalować plugin.video.polishtv.live - XBMC Addons - kolekcja wtyczek popularnego odtwarzacza - Google Project Hosting nie dziala, chyba ze cos zle instaluje. Wtyczke do ween.tv zainstalowalem bez problemu i ta powyzsza tez chcialem tak samo zainstalowac, wskazujac odpowiedni plik zip.
    iPhone 5S 32GB, 7.1.2 jailbreak
    iPad 3 WiFi+3G, 7.1.2 jailbreak


  2. skc
    Mężczyzna skc jest offline
    Awatar skc
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    917

    Cytuj | #2

    Komputer: MacBook Pro 13 Retina (Late 2013) i7 2,8/8GB/512 SSD
    Telefon: iPhone 5 64 GB
    Tablet: iPad 4 64 GB

  3. Awatar najman
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    860

    Cytuj | #3

    Dobra zainstalowalem to wchodzac w setting i install from zio file i co dalej? W cideos nie widze tego, mam tylko weeb.tv ktore zainstalowalem tylko z pliku zip.
    iPhone 5S 32GB, 7.1.2 jailbreak
    iPad 3 WiFi+3G, 7.1.2 jailbreak

  4. skc
    Mężczyzna skc jest offline
    Awatar skc
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    917

    Cytuj | #4

    Zainstalowałeś na razie repo (zródło). Teraz wejdź w to repo i tam masz tvn player, tvp player itd.
    Ostatnio edytowane przez skc ; 16.11.2013 o 18:07
    Komputer: MacBook Pro 13 Retina (Late 2013) i7 2,8/8GB/512 SSD
    Telefon: iPhone 5 64 GB
    Tablet: iPad 4 64 GB

  5. Awatar najman
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    860

    Cytuj | #5

    Ok, ale gdzie to znalesc? przegladalem ustawienia i adds on i nie moge znalesc. Nazwa smuto?
    iPhone 5S 32GB, 7.1.2 jailbreak
    iPad 3 WiFi+3G, 7.1.2 jailbreak

  6. skc
    Mężczyzna skc jest offline
    Awatar skc
    Dołączył
    Feb 2008
    Postów
    917

    Cytuj | #6

    Na pewno w ustawieniach. Na pewno we wtyczkach. Jak pokażesz co tam jest to Ci powiem.
    Komputer: MacBook Pro 13 Retina (Late 2013) i7 2,8/8GB/512 SSD
    Telefon: iPhone 5 64 GB
    Tablet: iPad 4 64 GB

  7. Awatar najman
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    860

    Cytuj | #7

    Dobra znalazlem! wielkie dzieki! Tvnplayer strasznie dziala na iphonie, a na xbmc slyszalem ze nie ma problemow. Piwko!
    iPhone 5S 32GB, 7.1.2 jailbreak
    iPad 3 WiFi+3G, 7.1.2 jailbreak

  8. Awatar GAMA007
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Bochum
    Postów
    992

    Cytuj | #8

    Witam,

    @najman,

    Mozna wiedziec co jest powodem twego niezadowolenia z tvnplayer na iPhonie?

    Pozdrawiam

    GAMA007
    Komputer: MBA 13,3-2012Air ExtremeElgato Deluxe DVB-TElgato Turbo HD
    Telefon: iPhone5S 16GB
    Odtwarzacz: aTV3Elgato DVB-T NetstreamElgato EyeT W
    Tablet: iPad Mini 32GB Wi-Fi

  9. Awatar cooper69
    Dołączył
    Jun 2008
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    798

    Cytuj | #9

    może mu chodzi o to, że dziwnym trafem filmy i programy na ipadzie urywają się parę minut przed końcem i zamiast końcówki mam początek programu/filmu.
    Komputer: Macbook Pro Late 2013 i7 2.0; 8GB; SSD 256 GB; Iris Pro; Mavericks
    Telefon: iPhone 5
    Odtwarzacz: iPod Nano 3G
    Tablet: iPad Air 32GB
    iPhone 3G 8GB

  10. Awatar najman
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    860

    Dokladnie - to tez, albo czasem da sie zobaczyc poczatkowe reklamy, a dalej nic - wlasciwy film sie nie odpala i to po kilku probach restartu urzadzenia. Pisalem juz do nich, pracuja nad poprawka. To bylo 2 miesiace temu jak pisalem i nic nie zmienili.
    iPhone 5S 32GB, 7.1.2 jailbreak
    iPad 3 WiFi+3G, 7.1.2 jailbreak